1

تسوتکوف دوچرخه سوار ازبکستان سومین بار طلایی پوش تور بین المللی ارس شد

  • کد خبر : 65629
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۰
تسوتکوف دوچرخه سوار ازبکستان سومین بار طلایی پوش تور بین المللی ارس شد

تبریزمن با اتمام مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند – ارس، «نیکیتا تسوتکوف» دوچرخه سوار تیم تاشکند ازبکستان سومین بار پیراهن طلایی این مرحله را بر تن کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، مرحله سوم سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند- ارس امروز جمعه با شرکت تیم های داخلی و خارجی به مسافت ۶۱ کیلومتر برگزار و «ائلمان عابدی» رکابزن تبریزی تیم سپاهان اصفهان نیز دوباره پیراهن امتیازی این دوره را بر تن کرد.

در این مرحله «امیرحسین وطن پرست» رکابزن مس رفسنجان نیز موفق به پوشیدن پیراهن کوهستان شد.

مرحله سوم این دوره از مسابقات با حضور ۳۷ رکابزن داخلی و خارجی از مقابل پارک درنا به سمت زنوزق برگزار و مرحله چهارم از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای یام با مسافت ۴۸.۵ کیلومتر برگزار می‌شود.‌

مرحله دوم سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری جوانان مرند – ارس روز گذشته از مقابل پارک درنای منطقه آزاد ارس به مسافت ۶۴.۸ کیلومتر برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش، مرحله اول سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند – جلفا ساعت ۱۰ صبح ۲۷ اردیبهشت در رشته تایم تریل انفرادی در مسیر پارک درنای منطقه آزاد ارس با مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد.

در این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ارس، مجید ناصری به عنوان سرداور و نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI است و ۱۵ داور ملی کشورمان وظیفه نظارت و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

این تور در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ پس از برگزاری ۲ دوره در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI ثبت جهانی شد و در این دوره شاهد حضور نماینده فدراسیون جهانی هستیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.