1

تعویض پیست تارتان و تعمیر سامانه گرمایشی یادگار امام تبریز با ۱۹ میلیارد تومان

  • کد خبر : 65552
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۸
تعویض پیست تارتان و تعمیر سامانه گرمایشی یادگار امام تبریز با ۱۹ میلیارد تومان

تبریز- ایرنا- رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اجرای عملیات تعویض پیست تارتان و تعمیر سامانه گرمایشی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خبر داد و گفت: ۱۹ میلیارد تومان برای انجام این ۲ طرح هزینه می شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، عطا شرفشاهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تعویض پیست تارتان این ورزشگاه که کار عملیاتی آن از چند روز پیش آغاز شده ۱۴.۵ میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هزینه خواهد شد و در طول چهار ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

وی همچنین از رفع ایرادات سامانه گرمایشی چمن این ورزشگاه و آغاز عملیات اجرایی این طرح خبرداد و افزود: برای این طرح ۴.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و طی این طرح، نواقص سامانه گرمایشی، موتورخانه و بخش های کنفرانس خبری رفع می شود.
شرفشاهی اضافه کرد: برای رفع ایرادات این ورزشگاه به صورت شبانه روزی تلاش می شود و اجرای این ۲ طرح خللی در برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال و میزبانی تیم فوتبال تراکتور ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: سامانه گرمایشی چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز تا شروع فصل سرما به پایان خواهد رسید و چمن این ورزشگاه در زمستان مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در جریان سفر نخست رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در خرداد ماه سال گذشته، ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل نواقص این ورزشگاه مصوب شد که ظرف مدت سه سال و برای هر سال ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نزدیک ۲۸ سال از ساخت این مجموعه ورزشی سپری شده است و با توجه به اینکه در سال های گذشته اعتباری برای نگهداری این مجموعه تخصیص نیافته است لذا این ورزشگاه در مسیر فرسودگی قرار گرفته بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.