1

خمز: بازیکنان تراکتور روز به روز بهتر شده اند

  • کد خبر : 65944
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۱
خمز: بازیکنان تراکتور روز به روز بهتر شده اند

تبریزمن سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان تراکتور روز به روز بهتر شده اند و از نظر روحی و روانی با توجه نتایجی که در هفته های قبل گرفته ایم، در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز روز جمعه در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر که فردا در تبریز انجام می شود، افزود: تیم حریف را خوب آنالیز کرده ایم و نسبت به این موضوع که گل گهر تیم کاملی است آگاهی داریم و به بازیکنانم نکات لازم را گوشزد کرده ام.

وی گفت: ما هم نقاط قوتی داریم و در این بازی به دنبال تحمیل توانایی هایمان بر تیم حریف هستیم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا ریکاردو آلوز را به دلیل محرومیت و عباس زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، افزود: تمرکزم روی بازیکنانی است که آماده بازی هستند.

خمز در مورد نقل و انتقالات اظهار کرد: من کارم را در این زمینه کردم و باشگاه نیز کارش را انجام می دهد و اگر نیاز باشد باشگاه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی گفت: از هر تیمی باید اندازه داشته هایش انتظار داشت، ما هم برای رسیدن به هدف و صعود در جدول، به دنبال تقویت هستیم و دیگر تیم ها نیز بیکار ننشسته اند.

خمز درباره رضا اسدی و استفاده از وی در خط حمله تراکتور توضیح داد: خیلی از او راضی هستم نه به خاطر کاری که در زمین کرده، بلکه به خاطر تغییری که کرده؛ او بیشترین تغییر را نسبت به بازیکنان دیگر داشته است و من برای او ارزش زیادی قائلم چون برای این تغییر تلاش کرده است.

تیم فوتبال تراکتور در هفته شانزدهم، فردا شنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان گل گهر سیرجان است.

تراکتور در صورت برتری در این بازی، با یک پله صعود در رده پنجم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.