1

خمز: درست کردن مشکل گلزنی ساده نیست

  • کد خبر : 65400
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۵
خمز: درست کردن مشکل گلزنی ساده نیست

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: درست کردن مشکل گلزنی ساده نیست، ما باید بگردیم ببینیم کدام بازیکن می تواند خواسته‌های ما را برآورده کند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز روز چهارشنبه در نشست پس از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس و باخت یک بر صفر مقابل میهمان، اظهار کرد: عارف رستم و حسین‌زاده هیچکدام مهاجم نوک نیستند اما تمرین می کنیم و می خواهیم بالاترین سطح به ما جواب دهند.

بازی پایاپای برابر پرسپولیس انجام دادیم
وی ادامه داد: بازی بهتری نسبت به سپاهان داشتیم و بازی پایاپای برابر پرسپولیس انجام دادیم.
خمز یادآور شد: کار من این است که با بازیکنان موجود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی همچنین گفت: فکر می کنم آقای پورحمیدی آمادگی این را دارد که از دروازه تراکتور محافظت کند ۲ بازی بد بوده شاید هجمه باشد اما باید به او روحیه بدهیم برای بازی های بعدی به او نیاز داریم باید از بازیکنان بیشتر مراقبت کنیم ما هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم با تلاش و کار زیاد می توانیم به جایگاه خوبی برسیم.

وی در مورد سوالی که در خصوص رضا اسدی بازیکن سابق تراکتور مطرح شد، اظهار کرد: ما دیگر اسدی را نداریم همه ما دوست داشتیم که اینجا باشد اما دیگر نیست، فکر می کنم باید غر زدن و بهانه را کنار بگذاریم و با بازیکنان موجود کار کنیم تا بازیکنان آماده رقابت با تیم های بزرگ باشند.

مهاجم نوک نداریم
وی همچنین خاطر نشان کرد: مهاجم نوک نداریم ولی باید تلاش کنیم که چیز دیگری از آنها بخواهیم به طور مثال از سرعت آنها استفاده کنیم تا راحت‌تر در زمین بازی کنند.

خمز تاکید کرد: ما سعی می کنیم که شرایط بهتر شود راجع به بازیکنان کار اصلی مربی این است که به نحو احسن از آنها استفاده کند تا بازی که می خواهد را تیمش انجام دهد.
وی گفت: یک قدم رو به جلو برداشتیم نسبت به بازی قبلی ما در ۲ هفته گذشته مقابل ۲ تیم بزرگ بازی کردیم که باخت مقابل آنها چیز عجیبی نیست اما تلاش می کنیم که بهتر شویم.

وی اضافه کرد: اشتباهات فردی قابل پیش‌بینی نیست اما باید درس بگیریم که تکرار نشود اشتباهات فردی قابل پیش‌بینی نیست اما باید درس بگیریم که تکرار نشود و جلوگیری بکنیم باید روی اشتباهات کار کنیم که دیگر تکرار نشود.

وی اظهار کرد: من از حمایت هواداران تشکر می کنم که بخش مهمی از تیم ما هستند، نحوه تشویق آنها فوق‌العاده است طوری که جو خوبی فراهم می‌کنند.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و با تمام وجود می‌دوند، گفت: باید فوتبال بهتری ارایه دهیم و انتظار داریم هواداران سه‌شنبه نیز ما را حمایت کنند چون بازی مهمی داریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.