2

خمز: ۲ نیمه متفاوت داشتیم

  • کد خبر : 66044
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۳
خمز: ۲ نیمه متفاوت داشتیم

تبریزمن سرمربی تراکتور با بیان اینکه در مصاف با مس کرمان ۲ نیمه متفاوت را شاهد بودیم، گفت: بازیکنان تیمم در نیمه نخست خوب بودند اما در نیمه دوم آنطور که باید ادامه ندادند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز روز یکشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی تک ضرب و باکیفیتی انجام ‌دادیم و موقعیت‌های خوب گلزنی هم داشتیم؛ اما در نیمه دوم با آرامش لازم کار نکردیم و نتواستیم موقعیت‌سازی کنیم.

وی افزود: ما توپ را به خوبی به گردش در می‌آوردیم، ولی بازیکنان نمی‌توانستند نفر مقابل را دریبل زده و سانتر کنند؛ با این حال در زمینه پرس و دفاع عملکرد مناسبی داشتیم.

وی در مورد وقت تلف کردن بازیکنان مس کرمان، توضیح داد: تیم رقیب خیلی وقت تلف می‌کرد من نمی‌خواهم در کار داور دخالت کنم، اما داور نیز با سوت‌های زیاد، بازی را از سرعت می‌انداخت.

خمز در مورد تماشاگران و حضور آنها در ورزشگاه خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا عدم حضور تماشاگران در اختیار باشگاه نیست، اما حضورشان می‌توانست به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه کیفیت چمن استادیوم بنیان دیزل بالاست، گفت: وضعیت چمن مناسب تیم ما بود، اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی در مورد مشکلات تیمش در گلزنی، بیان کرد: خیلی بازی‌ها هستند که توپ‌ها گل نمی‌شود امروز بازی خوبی انجام دادیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم مثل خیلی از بازی‌های دنیا این بازی نیز بدون گل تمام شد اما این مشکل را می‌توان با تمرین زیاد رفع کرد و نگران نیستیم.

خمز همچنین در مورد بازی بعدی تراکتور با نساجی مازندران، اعلام کرد: قطعا در دیدار بعدی هم برای برنده شدن وارد زمین خواهیم شد.

خمز: ۲ نیمه متفاوت داشتیم

تقسیم امتیاز عادلانه بود

سرمربی مس کرمان نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: با توجه به شکل بازی، تقسیم امتیازات عادلانه بود.

فرزاد حسین خانی افزود: بازی خوبی بود، می‌دانستیم با تیم خوب تراکتور و مربی بابرنامه‌ای بازی داریم از این رو نقاط قوت و ضعف تراکتور را آنالیز کردیم و اجازه ندادیم تراکتوری ها برنامه های خود را پیاده کنند.

وی گفت: بازی در میانه میدان گره خورده بود و شاهد فوتبالی بودیم که موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و بازیکنانم از تک موقعیت ها خوب استفاده نکردند اما در مجموع باتوجه به شکل بازی، تقسیم امتیازات عادلانه بود.

حسین‌خانی در مورد غیبت تماشاگران و احتمال تاثیر اعتراض باشگاه مس در بدون تماشاگر شدن بازی گفت: هیچ نقشی در این موضوع نداشتیم و این تصمیم مسئولین شهر تبریز بود.

وی افزود: ما از حضور تماشاگران چه در داخل خانه و چه خارج از خانه استقبال می‌کنیم و امیدوارم تدابیری اتخاذ شود تا در همه بازی ها تماشاگران باشند.

دیدار تراکتور و مس از هفته سیزدهم لیگ برتر بدون گل پایان یافت و ۲ تیم به ترتیب با ۱۹ و ۱۰ امتیاز و بدون تغییر در جایگاه جدولی در رده های پنجم و چهاردهم باقی ماندند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.