1

دختر مراغه‌ای مقام سوم مسابقات پینگ‌پنگ ناشنوایان کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 66890
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
دختر مراغه‌ای مقام سوم مسابقات پینگ‌پنگ ناشنوایان کشور را کسب کرد

مراغه- ایرنا- رئیس هیئت پینگ‌پنگ مراغه گفت: «سمیه حیدری» ورزشکار رشته پینگ‌پنگ از این شهرستان در رقابت‌های کشوری ناشنوایان کشور مقام سوم را کسب کرد. 

سیامک میاندوآبچی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار ۲۸ ساله همراه با تیم منتخب ناشنوایان آذربایجان‌شرقی و در رده بزرگسالان در رقابت‌های کشوری تنکابن حضور یافته بود. 

به گفته وی «حیدری» حدود چهار سال سابقه فعالیت در رشته پینگ‌پنگ را دارد و پیش از این نیز در سطوح استانی و کشوری عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کرده است. 

وی با بیان اینکه رشته ورزشی پینگ‌پنگ از قدمت و پیشینه بسیار قوی در مراغه برخوردار است، اظهار داشت: «حیدری» در صورت تمرین و حمایت می‌تواند به عنوان یک ورزشکار ملی در مجامع بین‌المللی نیز برای کشورمان افتخارآفرین باشد. 

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مراغه از دیرباز طرفداران و قهرمانان بسیاری به خود دیده است که از میان آنان می‌توان به مرحوم علی ناعم، حسن مهدوی، علیرضا فولادی، سیامک میاندوآبچی، فرهاد میزان‌نژاد، علی قاسم‌طالبی و امیر مطری اشاره کرد.

اکنون نیز یکی از دختران خردسال این شهرستان با نام «سارینا شفائی» جزو آینده‌سازان رشته پینگ‌پنگ دختران در این شهرستان و آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود. 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.