1

«دو اتلون کاران» آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری درخشیدند

  • کد خبر : 67053
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
«دو اتلون کاران» آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری درخشیدند

تبریز- ایرنا- دبیر هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری دو اتلون در تبریز گفت: نمایندگان استان با کسب نتایج قابل قبول در این مسابقات درخشیدند.

سید هادی فضلی یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری دواتلون (دو، دوچرخه، دو) اسپرینت به میزبانی آذربایجان شرقی، افزود: این مسابقات با حضور ۸۰ ورزشکار از چهارده استان در بخش بانوان و آقایان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دبیر هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی عنوان داشت: در بخش انفرادی آقایان رده سنی بزرگسالان علی رضوانی از سمنان قهرمان و سید محمد حسینی از گلستان مقام دوم و امین سقایی از چهار محال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند.

فضلی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی جوانان محمدیاسر سجاد از اصفهان مقام قهرمانی و مهدی شافعیان از زنجان مقام دوم و فرید هادی پور از چهار محال مقام سوم را کسب کردند.

«دو اتلون کاران» آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری درخشیدند

وی با اشاره به نتایج  تیمی آقایان رده سنی بزرگسالان، اذعان کرد: استان گلستان مقام قهرمانی و استان آذربایجان شرقی مقام نایب قهرمانی و استان زنجان مقام سوم را بدست آوردند و در بخش تیمی جوانان استان زنجان مقام اول و استان آذربایجان شرقی مقام دوم و استان آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کرد.  

دبیر هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی اظهار داشت: در بخش بانوان این مسابقه و بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان شکوه طیره خواجویی از قم مقام اول و نسل کرامتی نیا از ایلام مقام دوم و حدیث نصر آزادانی از اصفهان مقام سوم را بدست آوردند و در رده سنی جوانان نرگس نیک روش از چهار محال مقام اول و زهرا زارع وحید از آذربایجان شرقی مقام دوم و عسل اکبری از البرز مقام سوم را کسب کردند.

وی نتایج تیمی بخش بانوان را به ترتیب ذیل عنوان کرد؛ در رده سنی بزرگسالان استان اصفهان مقام قهرمانی و آذربایجان غربی مقام دوم و آذربایجان شرقی مقام سوم و در رده سنی جوانان استان آذربایجان شرقی مقام قهرمانی و استان البرز مقام دوم و اصفهان مقام سوم را کسب کردند.  

فضلی اضافه کرد: در این مسابقات تعداد هجده نفر از داوران نمونه استان آذربایجان شرقی حضور داشته و سر داور این مسابقات محمد نصیری از آذربایجان شرقی بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.