1

رئیس هیات کشتی آذربایجان شرقی انتخاب شد

  • کد خبر : 65590
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۹
رئیس هیات کشتی آذربایجان شرقی انتخاب شد

تبریزمن شهرام دبیری با کسب آرای مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان شرقی، برای چهار سال سکان هدایت کشتی استان را در دست گرفت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، این مجمع انتخاباتی امروز شنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و دبیری با کسب ۲۱ رای از ۲۱ رای ماخوذه، موفق به نشستن بر کرسی ریاست هیات شد.

دبیری تنها نامزد تصدی این پست بود و پیش از این نیز به عنوان سرپرست این هیات را اداره می کرد.

آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است

دبیر فدراسیون کشتی کشور نیز در این مجمع اعلام کرد: آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

ابراهیم مهربان افزود: حجم فعالیت های رشته کشتی در ایران بسیار بالا بوده از این رو باید از افراد توانمندی برای پیشبرد اهداف و سربلندی کشتی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با انتخاب آقای دبیری، شاهد پیشرفت رشته کشتی در آذربایجان شرقی باشیم و همچون گذشته ورزشکاران بزرگی از این استان در میادین ملی و بین المللی حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: سه رشته کشتی، تکواندو و وزنه برداری جزء رشته های مهم و مدال آور المپیکی هستند که امیدوارم با تقویت این رشته ها در استان شاهد دست یابی به آرزوی دیرینه ورزش استان و کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران استان باشیم.

حبیب ستودنژاده ادامه افزود: امیدوارم رئیس جدید هیات کشتی استان انتظارات موجود از کشتی استان را برآورده کند و به موضوع شهرستان ها و کمیته ها نیز اهمیت بدهد.

رئیس هیات کشتی آذربایجان شرقی انتخاب شد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.