2

رشته های وزنه برداری، کشتی و تکواندو ظرفیت توجه بیشتر را دارند

  • کد خبر : 67183
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
رشته های وزنه برداری، کشتی و تکواندو ظرفیت توجه بیشتر را دارند

تبریز- ایرنا- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: وزنه برداری، کشتی و تکواندو رشته های مدال آور المپیکی بوده و ظرفیت توجه بیشتر را دارند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در دیدار با معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به مدال آور بودن این سه رشته ورزشی افزود: بخصوص در ورزش تکواندو که با وجود قهرمانان میانه ای و آقای فلاحی راد، مربی قهرمان ساز استان، ظرفیت خوبی وجود دارد و باید تلاش کنیم تا در المپیک و بازی های آسیایی مدال کسب کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد، جوانان استان و هیات های ورزشی باید بیش از پیش به بحث طولانی مدت ورزش توجه داشته باشند و المپیک فرانسه یک انگیزه لازم برای این تکاپو خواهد بود.

ستوده نژاد با اشاره به ضرورت اخلاق مداری کارکنان در تکریم ارباب رجوع، عنوان داشت: ورزش، یک بستر برای ارائه اخلاقیات در بطن جامعه است و تکریم ارباب رجوع در واحدهای مختلف هم شهروندان را راضی و آنان را به اقدامات انجام یافته توسط نظام خوش بین می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رابطه با اماکن ورزشی شهرستان تبریز یادآور شد: تعدادی از اماکن ورزشی تبریز فرسوده شده و نیاز به تجدید بنا دارند و عمر مفیدشان تمام شده است؛ این مسئله نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است که باید سعی کنیم این اعتبارات را اخذ کنیم. 

وی اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی توسط برنامه های ورزشی و شناسایی و جلب جوانان برتر استان در جایگاه های مختلف، رسالت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است که همه کارکنان به این موضوع اشراف دارند و قطعا نسبت به آن همت خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.