2

رکابزن تیم بلژیکی فاتح مرحله نخست تور ایران – آذربایجان

  • کد خبر : 66508
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
رکابزن تیم بلژیکی فاتح مرحله نخست تور ایران – آذربایجان

تبریزمن مرحله نخست سی‌ و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران-آذربایجان با قهرمانی «ماچاند گیانی» از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک به پایان رسید.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در مرحله نخست که امروز پنجشنبه در مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه برگزار شد، ۸۲ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۱ تیم حضور با هم رقابت کردند که در نهایت دوچرخه سوار بلژیکی توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرده و فاتح این مرحله شود.

«محمد نورایمان» از تیم ترنگانوی مالزی و «چاوچیان پیراپول» از تیم تی سی سی تایلند نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 نورامیرالفاخردین از تیم ترنگانوی مالزی با کسب بیشترین امتیاز دوچرخه سوار برتر در بخش خط امتیازی(اسپرینت) شد و دنیل محمد از تیم روجای اندونزی و مهدی ناطقی از تیم ملی ایران دوم و سوم شدند.

در بخش خط کوهستان مرحله نخست نیز محجد نورایمان از تیم ترنگانوی مالزی اول شد و داوید یرمن از تیم بایک آید آلمان و نورامیرالفاخردین از تیم ترنگانوی مالزی به مقام دوم و سومی این بخش رسیدند.

مرحله دوم این تور فردا (جمعه) از تبریز تا جلفا به مسافت ۱۴۸.۳ کیلومتر برگزار خواهد شد و ماچاند گیانی، رکابزن بلژیکی با کسب مقام قهرمانی در مرحله اول پیراهن طلایی را برتن خواهد کرد.

این دوره از تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با شرکت ۱۱ تیم داخلی و خارجی در ۵ مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.