1

رکوردشکنی در تعداد بیمه‌شدگان ورزشی مراغه با ۱۰‌ هزار ورزشکار +فیلم

  • کد خبر : 65601
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۰
رکوردشکنی در تعداد بیمه‌شدگان ورزشی مراغه با ۱۰‌ هزار ورزشکار +فیلم

مراغه – ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: بیشترین ورزشکاران سازمان‌یافته در تاریخ ورزشی این شهرستان ۶ هزار و ۷۰۰ نفر قبل از شیوع کرونا بود و این تعداد با رکوردشکنی در دولت سیزدهم به حدود ۱۰ هزار نفر رسیده است.


دریافت
۱۰۵ MB

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا «مهدی وجدی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تعداد ورزشکاران بیمه‌شده این شهرستان در رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی، بدنسازی و پرورش اندام، ورزش‌های رزمی و ژیمناستیک ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان طی دوره شیوع کرونا به شدت کاهش یافته بود، اضافه کرد: میزبانی‌های متعدد رقابت‌های ورزشی استانی و کشوری و احیای برخی هیئت‌های ورزشی غیرفعال و نیمه‌فعال شهرستان در ثبت این رکورد موثر بوده است.

«وجدی» با تاکید بر اینکه مراغه طی یک سال گذشته از ۱۳ رویداد استانی و ۱۲ رقابت ملی میزبانی کرده، اظهار کرد: میزبانی از مسابقات ورزشی نه تنها موجب توسعه ورزش قهرمانی می‌شود، بلکه در گرایش جوانان و نوجوانان به رشته‌های ورزشی مختلف نیز موثر است.

وی همچنین به موفقیت‌های ورزشکاران این شهرستان اشاره و بیان کرد: برای اولین‌بار در طول تاریخ شهرستان تیم فوتسال امید مراغه با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت و همین موفقیت‌های ورزشی نیز در گرایش جوانان و نوجوانان شهرستان به ورزش بی‌تاثیر نیست.

«وجدی» توجه ویژه به بخش آموزش را یکی دیگر از نقاط قوت ورزش این شهرستان در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: اخیرا برای نخستین‌بار دوره مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در سطح ملی را میزبانی کردیم و در مردادماه امسال نیز برای نخستین‌بار دوره مربیگری D به C فوتبال آسیا در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین به قهرمانی تیم ژیمناستیک مراغه در آذربایجان‌شرقی برای اولین‌بار در تاریخ ورزش این شهرستان اشاره کرد و افزود: همین موفقیت‌های ورزشی در جذب روزافزون ورزشکاران موثر بوده تا جایی که رشته ژیمناستیک از لحاظ تعداد ورزشکاران بیمه‌شده جزء رشته‌های برتر است.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه همچنین به احیای هیئت ورزشی هندبال شهرستان با وجود گذشته پرافتخارش اشاره کرد و افزود: این رشته در پنج سال گذشته نیمه‌فعال و تمرین‌های این رشته در سه سال گذشته تعطیل بود که امسال به دنبال احیای آن هستیم تا با توجه به سابقه درخشانش بتوانیم در سطح کشور هم بدرخشیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا تکاپو در ورزش مراغه طی دولت سیزدهم مشهود است و رکوردشکنی در تعداد بیمه‌شدگان ورزشی نیز نتیجه فعالیت‌های گسترده اداره ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزشی این شهرستان به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.