1

سرمربی تراکتور: عجله، کار تیمی را خراب کرد

  • کد خبر : 65831
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۶
سرمربی تراکتور: عجله، کار تیمی را خراب کرد

تبریزمن سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شاهد ۲ نیمه متفاوت در بازی مقابل آلومینیوم اراک بودیم، گفت: عجله، کار تیمی تراکتور را خراب کرد و نتوانستیم بازی دلخواهمان را ارایه کنیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار کرد: در نیمه نخست عجول و بد بازی کردیم و در نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما تک موقعیت ها را با بی دقتی و عجله از دست دادیم.

وی درباره محرومیت هادی محمدی در این دیدار گفت: محمدی بازیکن مهمی است ولی نمی‌توان گفت به خاطر نبود وی و یا بازیکن دیگری نتیجه نگرفتیم، اما اعلام محرومیت در ۲۴ ساعت مانده به بازی منطقی نیست و در هیچ جای دنیا مانند ندارد.

خمز همچنین درباره ناکامی تیمش در گلزنی اظهار کرد: فکر می‌کنم این طور نیست که بتوانی در تمامی بازی ها گل بزنی و گل نخوری، این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و گفتم ما در نیمه دوم بهتر بودیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی با تاکید بر این جمله که “اگر پیروز نشویم، هیچ وقت راضی نیستم” گفت: از سبک بازی تیمم به ویژه در نیمه دوم راضی هستم.

وی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام نیز اظهار کرد: چمن این ورزشگاه علیه تیم تراکتور است و با ایده‌آل‌ها خیلی فاصله دارد و تنها نکته مثبت ورزشگاه یادگار امام حضور هواداران است.

سرمربی تراکتور درباره رومرو گومز اسپانیایی بازیکن خارجی جدید این تیم گفت: او به تمرینات اضافه شده و در زمینه قرار گرفتن در ترکیب نباید عجله کنیم چرا که مدتی است این بازیکن از شرایط بازی دور است.

رحمتی: موقعیتی به تراکتور ندادیم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز در این نشست گفت: بازیکنانم فوتبال خوبی در بازی امروز به نمایش گذاشتند و موقعیت چندانی به تراکتور ندادند.

مهدی رحمتی افزود: آنالیز خوبی از تراکتور داشتیم و موقعیت هایی هم روی دروازه این تیم ایجاد کردیم و به نظرم مساوی مقابل تراکتور در حضور هواداران تیم نتیجه خوبی است.

وی خواستار حمایت از آلومینیوم اراک شد و گفت: این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد و اگر حمایت شود بهتر هم خواهد شد.

رحمتی ادامه داد: “کانتر پرس” بخشی از فوتبال است و ما هم در این بازی از این سیستم استفاده کردیم و هافبک‌های حریف را تحت فشار قرار دادیم و اجازه قدرت نمایی به حریف ندادیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد داور بازی افزود: داوران قضاوت عادلانه داشتند هر چند اشتباهاتی داشتند.

رحمتی در مورد آرای کمیته انضباطی گفت: حکم‌های انضباطی نیز بلافاصله بعد از هر بازی صادر شود بهتر است.

تراکتور با تساوی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیستم با ۳۳ امتیاز و یک رده سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت و نماینده اراک با ۲۹ امتیاز در مکان ششم باقی ماند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.