1

سرمربی سپاهان: شاهد یک بازی زیبا بین ۲ تیمِ خوب بودیم

  • کد خبر : 65455
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۶
سرمربی سپاهان: شاهد یک بازی زیبا بین ۲ تیمِ خوب بودیم

اصفهان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امشب شاهد یک بازی زیبا بین ۲ تیم خوب بودیم و همانطور که در نشست خبری پیش از بازی نیز اعلام کردم، باور دارم تیم  تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های سپاهان و تراکتور افزود: شروع لیگ با برُد، بسیار خوب است و امشب شاهد تلاش زیاد و کیفیت بالای بازیکنان در میدان بودم و از همه آن ها تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: عملکرد تیم سپاهان در بازی امشب در مجموع خوب بود ولی این عملکرد در طول بازی ثابت نبود.

وی یادآور شد: تیم سپاهان هواداران بسیار خوبی دارد و من به این هواداران مشتاق بسیار افتخار می کنم که اتحاد و همدلی بالایی در بازی امروز از خود نشان دادند و تیم سپاهان به این هواداران نیاز زیادی دارد.

وی تصریح کرد: پس از بازی امشب هنور فرصت نشده با بازیکنان صحبت کنم ولی احتمالا بازیکنان نیز موافق هستند که بُرد امشب را به ۲ خبرنگار طرفدار سپاهان که در سانحه تصادف چندی پیش جان خود را از دست دادند تقدیم کنم.

وی اظهار داشت: سرمربی باید در تیم علاوه بر نقش مربیگری، نقش کنترل و رهبری نیز داشته باشد و سپاهان بازیکنان بسیار خوب بسیاری دارد که مدیریت همه آن ها دشوار به نظر می‌رسد ولی تجربه من در تیم های قبلی، توانایی من در این زمینه را نشان می دهد.

وی افزود: ما همه انسانیم و به نظرم بازیکنان جذب شده علاوه بر استعداد در زمینه فوتبال دارای شخصیت بالایی هستند که این به من کمک زیادی برای کنترل و مدیریت این تیم می کند؛ مثلا ارشیا سرشوق یکی از بازیکن با کیفیت در آکادمی فوتبال سپاهان است که امروز عملکرد خیلی خوبی داشت.

سرمربی سپاهان درخصوص کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: فصل گذشته بارها در مورد وضعیت چمن استادیوم نقش جهان صحبت کرده ام البته تقریبا زمین چمن غیر استاندارد در همه استادیوم‌ها دیده می شود.

وی ادامه داد: در یک لیگ حرفه ای مانند لیگ برتر ایران باید نهاد و اُرگانی باشد تا کیفیت زمین های چمن را بازدید و بررسی کند، و تیم سپاهان در بیشتر مواقع از یک جلسه تمرینی در زمین ورزشگاه نقش جهان به علت محافظت از چمن استفاده نمی کند هرچند نگرانی در مورد زمین چمن تمرینی ما نیز وجود دارد.

مورایس درباره عملکرد تیم داوری گفت: داوران در این بازی عملکرد خوبی داشتند و در مورد داوری بارها گفته ام که سختی کار آن ها را درک می کنم و همیشه از آن ها حمایت کرده‌ام البته داورها هم ممکن است اشتباه بکنند همانطور که من هم در حوزه وظایفم ممکن است اشتباهاتی را انجام بدهم و باید توجه داشته باشیم قضاوت کردن در بازی های اینچنینی ساده نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: باید به داوران کمک کرد و تامین ابزارهای مانند VAR برای داوران ضرورت دارد تا شاهد قضاوت های بهتری از طرف آن ها باشیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنجشنبه در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با ارایه یک بازی برتر، موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم مدعی تراکتور شد. شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱ ،رضا اسدی در دقیقه ۲۵ و رضا شکاری در دقیقه ۶۱ برای سپاهان گل زدند و تک گل تیم تراکتور را نیز سعید کریم آذر در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

سپاهان با این بُرد و کسب سه امتیاز حساس این بازی و با تفاضل گل +۲ در جایگاه دوم هفته نخست لیگ برتر ایران قرار گرفت و چهارشنبه هفته آینده، ۲۵ مرداد در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن تیم همشهری خود قرار میگیرد و تراکتور نیز چهارشنبه هفته آینده میزبان پرسپولیس است.

جدول لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته نخست به شرح ذیل است.

سرمربی سپاهان: شاهد یک بازی زیبا بین ۲ تیمِ خوب بودیم

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.