1

سرمربی نفت: تماشاگران همیشه به جذابیت فوتبال کمک می‌کنند

  • کد خبر : 66436
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
سرمربی نفت: تماشاگران همیشه به جذابیت فوتبال کمک می‌کنند

تبریزمن سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با ابراز تاسف از عدم حضور تماشاگران در بازی فردا مقابل تراکتور گفت: تماشاگران همیشه به جذابیت فوتبال کمک می کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر پنج‌شنبه در نشست خبری خود که در ساختمان هیات فوتبال برگزار شد، افزود: با توجه به شکست‌های اخیر تیمم که بازیکنانم در طول بازی تلاش خود را انجام دادند ولی متحمل شکست شدیم، تمرین و ریکاوری بیشتری انجام دادیم تا مقابل تراکتور با انرژی مضاعف وارد میدان شویم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: در بازی فردا به غیر از «خرم‌الحسینی» به دلیل مصدومیت و چند بازیکن بنا به دلایلی همه بازیکنان در خدمت تیم خواهند بود و حتی چند بازیکن از رده امید به لیست اضافه شدند که فردا شاهد بازی این بازیکنان خواهیم بود.

وی در خصوص حواشی اخیر خود و تیم‌اش اضافه کرد: رسانه‌ها کمی بزرگنمایی کردند و تنها یک نفر بود که معتقد هستم با گفت‌وگو و ابراز نظر، این مشکل حل خواهد شد و در ضمن اعتراض به نتایج ضعیف تیم حق هواداران می‌باشد.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان فردا جمعه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.