1

سرپرست بدمینتون بانوان تبریز: قهرمانی در لیگ برتر نتیجه آمادگی بازیکنان بود

  • کد خبر : 66096
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
سرپرست بدمینتون بانوان تبریز: قهرمانی در لیگ برتر نتیجه آمادگی بازیکنان بود

تبریزمن سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز گفت: تکرار قهرمانی برای سومین بار در رقابت های لیگ برتر نتیجه آمادگی و تلاش بازیکنان و فراهم بودن تمامی امکانات لازم بود.

مهتاب گلشن آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: از روز آغاز مسابقات لیگ برتر، مجموعه تیم بر روی مسابقات و کسب نتایج لازم متمرکز و با آمادگی کامل در تک تک مسابقات حاضر شدند و در پایان با گرفتن امتیازها و نتایج لازم، جام قهرمانی را برای سومین سال متوالی بالای سر بردند.

وی خاطرنشان کرد: در تیم میلاد تبریز همه چیز جای خود بود و همه امکاناتی که برای قهرمانی یک تیم لازم است فراهم شده بود و خوشبختانه بازیکنان تیم نیز قدر این فرصت و امکانات را دانستند و قهرمانی حق آنها در این مسابقات بود.

گلشن آبادی گفت: مسابقات این فصل با حضور پنج تیم به صورت رفت و برگشت در شهرهای مختلف برگزار شد و در هفته نهم و ماقبل پایانی در تبریز از تیم مس شهر بابک میزبانی کردیم که به دلیل عدم حضور مربی و سرپرست تیم مهمان، نتیجه بازی پنج بر صفر (باخت فنی) به سود تیم ما اعلام شد و تیم میلاد تبریز قبل از برگزاری هفته دهم و پایانی، موفق به تکرار عنوان قهرمانی شدند.

وی به سطح این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و همه تیم ها نسبت به فصول قبل، از سطح کیفی بهتری برخوردار بودند.

گلشن آبادی همچنین از مسئولات برگزاری مسابقات و میزبانی خوب دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها قدردانی کرد و گفت: نحوه برگزاری و برنامه ریزی مسابقات و همچنین داوری و مسائل فنی بسیار خوب بود و تیم ها مشکلی از این بابت نداشتند و متمرکز بازی ها و رقابت با حریفان بودند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان با حضور پنج تیم میلاد تبریز، مس شهر بابک، شهرداری شاهرود، شهید فخار مشهد و نماینده گیلان به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم میلاد با کسب هشت برد، برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رومینا تاجیک، نسیم صفایی، یگانه کرمانی، کیانا هاشمی، فاطمه منوس خواه و آیسان زارعی (بازیکن ذخیره)، جوادی (مربی) و مهتاب گلشن آبادی (سرپرست) اعضای تیم قهرمان لیگ را تشکیل می دادند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.