2

شمارش معکوس برای پنجمین قهرمانی مس سونگون در فوتسال

  • کد خبر : 66033
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۳
شمارش معکوس برای پنجمین قهرمانی مس سونگون در فوتسال

تبریزمن بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال با نزدیک شدن به هفته های پایانی، وارد مراحل حساس شده و تیم مس سونگون برای رسیدن به پنجمین قهرمانی خود در این رقابت ها چند بازی و برد نیاز دارد؛ بنابراین شمارش معکوس برای این تیم آغاز شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رقابت های هفته نوزدهم فردا پنجشنبه و با انجام چهار دیدار آغاز می شود و در حساس ترین دیدار این روز مس سونگون صدرنشین رقابت ها و شانس اول قهرمانی در تبریز پذیرای تیم صنایع پشتیبان هرمزگان خواهد بود که در صورت کسب برتری در این بازی، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر خواهد شد.

البته حساس ترین دیدار این هفته بین دو تیم مدعی کراپ الوند و گیتی پسند انجام می شود و هر تیمی نتیجه بازی را واگذار کند با توجه به فاصله هشت و ۹ امتیازی مس سونگون با آنها، از کورس قهرمانی عقب خواهد ماند.

هشت هفته تا پایان رقابت های این فصل باقیمانده و مس سونگون در دور برگشت و برخلاف دور رفت که ۲ باخت متحمل شد بدون باخت در صدر جدول یکه تازی می کند و اگر این روند را در دو سه بازی آتی تیم ادامه دهد و تیم های کراپ و الوند در بازی حساس این هفته به نتیجه دلخواه دست نیابند می توان گفت که مس سونگون دست نیافتی خواهد شد و چند هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمانی خود را اعلام خواهد کرد.

شاگردان اسماعیل تقی پور در پنج بازی سپری شده از دور برگشت، هیچ امتیازی از دست نداده اند و با انگیزه بالا، درصدد کسب عنوان قهرمانی مقتدرانه در این رقابت ها هستند، آنها در بازی دور رفت در هرمزگان با نتیجه هفت بر چهار پیروز میدان شدند و به نظر تکرار برد در بازی برگشت نیز برای مس ها سخت نخواهد بود.

مس سونگون در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰، چهار عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر کسب کرد اما این روند در فصل گذشته و با قهرمانی گیتی پسند قطع شد از این رو شاگردان تقی پور در این فصل سعی دارند تا کار را در چند هفته مانده تمام کنند و قهرمانی به دیدارهای حساس هفته های پایانی نماند.

همه چیز برای پنجمین قهرمانی مس سونگون آماده و مهیاست به شرطی که بازیکنان و کادر فنی این تیم جانب احتیاط را از دست ندهند و در هر بازی باقیمانده، همانند بازی های قبلی با انگیزه و هدف برد وارد میدان شوند.

مس سونگون در ادامه رقابت ها و در هشت بازی باقیمانده به ترتیب با صنایع پشتیبان در تبریز، قند کاترین در آمل، فرش آرا در تبریز، فولاد زرند ایرانیان در کرمان، کراپ الوند در تبریز، آنا صنعت پاسارگاد در قم، گیتی پسند در تبریز و سن ایچ در ساوه دیدار می کند و در هفته های پایانی سه دیدار حساس و سخت با تیم های مدعی کراپ، گیتی پسند و سن ایچ دارد از این رو باید با گرفتن نتیجه در سایر دیدارها، کار را تا قبل از رویارویی با این تیم ها تمام کند.

دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و صنایع پشتیبان ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه در سالن پورشریفی تبریز انجام می شود.

در سایر بازی های این هفته سن ایچ با فولاد زرند، مقاومت با سفیر، رکن آذین با قند کاترین در روز پنجشنبه و گهر زمین با آنا صنعت، زندی بتن با فرش آرا و گیتی پسند با کراپ در روز جمعه دیدار می کند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در جدول رده بندی این رقابت ها، مس سونگون با ۴۸ امتیاز در صدر ایستاده و کراپ با ۴۰ و گیتی پسند با ۳۹ امتیاز در رده های دوم و سوم و تیم های سن ایچ، گهر زمین، زندی بتن، فولاد زرند، سفیر، صنایع، فرش آرا، آنا صنعت، قند کاترین، مقاومت و رکن آذین در رده های بعدی قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.