1

فوتسالیست تبریزی به نفتچی باکو پیوست

  • کد خبر : 66158
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۶
فوتسالیست تبریزی به نفتچی باکو پیوست

تبریز-ایرنا- “داود باقری” لژیونر فوتسال تبریز که در لیگ جمهوری آذربایجان بازی می‌کند، با امضای قراردادی به تیم نفتچی باکو پیوست.

این بازیکن روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، ضمن اعلام این خبر، افزود: قرارداد من با تیم نفتچی باکو به مدت یک فصل منعقد شده است و در فصل جدید لیگ برتر باشگاه های جمهوری آذربایجان تلاش خواهم کرد نسبت به سال های قبل عملکرد بهتری از خود نشان دهم.

وی اظهار داشت: فصل گذشته به دلیل درگذشت مادرم نتوانستم لیگ برتر آذربایجان را ادامه دهم و مجبور شدم چند ماهی در تبریز استراخت کنم اما تمرینات انفرادی خود را ادامه داده و با پیشنهاد تیم نفتچی موافقت کردم تا تجربه دیگری را در این لیگ رقم بزنم.

باقری با اشاره به اینکه تیم نفتچی باکو امسال نیز در فصل جدید لیگ برتر جمهوری آذربایجان همانند سال‌های گذشته مدعی قهرمانی است، ادامه داد: این تیم نخستین تیم باشگاهی در فوتسال جمهوری آذربایجان است که در سال‌های گذشته چندین بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی این کشور شده و حضور در لیگ باشگاه‌های اروپا را هم تجربه کرده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، داود باقری مدت هفت سال است در لیگ برتر جمهوری آذربایجان شاغل بوده و قدیمی‌ترین فوتسالیست ایرانی این لیگ محسوب می‌شود و پیشتر در تیم‌های یاسامال‌، قره باغ، پرایم حولد و مارافون این کشور بازی کرده است.

لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود که آراز نخجوان به عنوان قدرت اول این مسابقات طی سال های اخیر عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.