1

فولاد نوین اهواز تنها رقیب مس سونگون برای صعود به لیگ یک فوتبال است

  • کد خبر : 66078
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
فولاد نوین اهواز تنها رقیب مس سونگون برای صعود به لیگ یک فوتبال است

تبریزمن سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان به دیدار این هفته تیمش مقابل فولاد نوین اهواز اشاره کرد و گفت: این تیم تنها رقیبمان برای صعود مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته یک است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، یوسف بخشی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی در این هفته پیش رو داریم اما به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم آنها می توانند در این بازی نیز پیروز از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: فولاد نوین اهواز در کنار بازیکنان خوبی که دارد از کادر فنی مجرب و با تلاشی نیز برخوردار است و برای بازی فردا با آنالیز کامل این تیم و شناختی که کسب کرده ایم به میدان خواهیم رفت.

بخشی زاده با بیان اینکه با آمادگی کامل و بدون دغدغه به مصاف حریف خواهیم رفت، گفت: بازیکنانم در هفته های اخیر نشان داده اند که سطح توانایی و کیفیت آنها بالاتر از لیگ ۲ است که امیدوارم با صعود به لیگ یک و لیگ های بالاتر، این بازیکنان به حق خودشان برسند.

وی به تعطیلات و وقفه های زیاد در مسابقات لیگ اشاره کرد و افزود: با زحمت زیاد تیم را به سطح آمادگس مطلوب می رسانیم اما به یکباره لیگ تعطیل می شود و بازیکنان دچار افت می شوند که امیدوارم نظم در برگزاری مسابقات حاکم و لیگ ۲ بدون وقفه برگزار شود.

مس سونگون ورزقان با ۱۷ امتیاز از هشت بازی در صدر و فولاد نوین اهواز با ۱۵ از این تعداد بازی در رده دوم جدول لیگ ۲ قرار دارند.

دیدار این دو تیم از هفته دهم رقابت های لیگ ۲ فردا چهارشنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید توانای تبریز برگزار می شود.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در نخستین تجربه خود در رقابت های کشوری، در گروه الف لیگ دو فوتبال با تیم های فولاد هرمزگان، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، سپید رود رشت، اترک بجنورد، ایمان سبز شیراز، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، پانیک تالش و ویستا توربین تهران هم گروه است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.