1

مربیان بومی در صورت فراهم بودن شرایط فراتر از غیربومی ها عمل می کنند

  • کد خبر : 66091
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
مربیان بومی در صورت فراهم بودن شرایط فراتر از غیربومی ها عمل می کنند

تبریزمن مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان بر حمایت از مربیان بومی تاکید کرد و گفت: اگر به مربیان بومی فرصت و امکانات غیربومی‌ها را بدهیم کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رسول خطیبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان فردی ورزشی که در زمینه مربیگری نیز فعالیت کردم در استان به حقم نرسیده ام و امروز به عنوان مدیرعامل یک باشگاه، اجازه نخواهیم داد تا حقی از مربیان بومی ضایع شود و پشت آنها ایستاده ام و از برنامه هایشان در تیم های مختلف حمایت خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هدایت تیم های حاضر باشگاه در رقابت های کشوری را مربیان بومی برعهده دارند و عمکلرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته اند و مطمئن هستم اگر حمایت ها ادامه یابد این مربیان بیش از این پیشرفت خواهند کرد.

وی به تیمداری باشگاه در رشته های مختلف و صدرنشینی آنها اشاره کرد و گفت: با اینکه در ابتدای فصل ستاره های زیادی از تیم فوتسال جدا شد و هیچ کس امیدی به این تیم نداشت اما با آمدن اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی این تیم، فوتسال مس سونگون متحول شد و در حال حاضر با اختلاف هشت امتیاز در صدر جدول است.

مربیان بومی در صورت فراهم بودن شرایط فراتر از غیربومی ها عمل می کنند

خطیبی با بیان اینکه با حمایت‌های صنایع مس و مسئولان استان و البته تحمل سختی های بسیار، تیم فوتبال باشگاه را نیز راه‌اندازی کردیم، ادامه داد: برای تشکیل یک تیم کامل که اولین فصل حضورش را تجربه می‌کرد، کار سختی در پیش داشتیم. با برنامه‌ریزی، کادر فنی خوب و تلاش کل مجموعه یک تیم تقریباً بومی را روانه مسابقات کرده و یوسف بخشی زاده از مربیان بومی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردیم که خوشبختانه با ایستادگی وی و حمایت باشگاه، این تیم نیز در حال حاضر در صدر جدول لیگ دو قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون همچنین به تیمداری این باشگاه در رشته والیبال اشاره کرد و افزود: مجوز تیم والیبال را خیلی دیر گرفتیم و ابتدا می‌خواستیم از سال آینده تیمداری را آغاز کنیم اما به والیبال دوستان استان قول داده بودم و خیلی سریع با کمک عادل بناکار و پیشکسوتانی چون صداقت و تاجری تیم را جمع‌وجور و روانه مسابقات کردیم که تا به این جای کار هم خوب نتیجه گرفته اند و در مکان دوم است.

خطیبی اضافه کرد: البته تیم مشکل یار داشت که در نیم فصل کادر فنی برای تقویت تیم لیست ۶ بازیکن را به باشگاه داد که جذب شدند و تیم ازنظر فنی بهتر شده و اکنون مدعی صعود به لیگ برتر است.
وی با بیان اینکه به رغم محدودیت بودجه سه تیم مدعی را روانه مسابقات کرده ایم گفت: از طرف صنایع مس و مس آذربایجان حمایت شدیم و دلگرم به آینده هستیم تا ورزش استان و شهرستان ورزقان سرپا باشد.

خطیبی ادامه داد: رشته های انفرادی نیز مورد حمایت کامل باشگاه است و عملکرد خوبی در تکواندو و دومیدانی داشته ایم و این حمایت ها تا ایستادن ورزشکاران در قله افتخار ورزش کشور ادامه خواهد داشت.

مربیان بومی در صورت فراهم بودن شرایط فراتر از غیربومی ها عمل می کنند

وی به فعالیت باشگاه در رشته های پایه و حمایت از ۱۰ رشته ورزشی در این عرصه اشاره کرد و گفت: در ورزقان بیش از ۷۰۰ ورزشکار تحت پوشش باشگاه هستند و همه آنها در آینده به سرمایه های باشگاه تبدیل خواهند شد و اعتقاد دارم هزینه در این زمینه سرمایه گذاری برای آینده است.

وی با قدردانی از عوامل باشگاه و حامیان ان اظهار کرد: هر شخصی از باشگاه و جوانانی که در مجموعه‌ فعالیت دارند حمایت کند، دوستدار و دلسوز واقعی ورزش آذربایجان است.
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، باشگاه مس سونگون در رشته های فوتسال، والیبال، فوتبال، تکواندو، شطرنج، شیرجه، شمشیربازی و وزنه برداری تیمداری می کند و تیم فوتسال در صدر لیگ برتر، فوتبال در صدر لیگ دو، والیبال در رده دوم لیگ یک و تکواندو در رده دوم لیگ برتر جای دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.