1

مس سونگون نخستین باخت سن ایچ را رقم می‌زند؟

  • کد خبر : 66251
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
مس سونگون نخستین باخت سن ایچ را رقم می‌زند؟

تبریزمن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ برتر میزبان سن ایچ ساوه تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها خواهد بود و در این بازی به دنبال تحمیل نخستین شکست به این تیم و تلافی شکست هفته قبل مقابل گیتی پسند است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و رقابت برای قرارگرفتن در صدر جدول، اهمیت و حساسیت این بازی را دو چندان کرده، مسی ها در این بازی برای تثبیت و تحکیم جایگاه صدر جدولی و سن ایچ ساوه در کنار حفظ جایگاه خود در بالای جدول به مصاف هم می روند ضمن اینکه سن ایچ نیم نگاهی نیز به صدر جدول و برتری در این بازی دارد.

تیم فوتسال مس سونگون پس از قبول شکست سنگین در هفته دوازدهم مقابل گیتی پسند اصفهان که با نتیجه هفت بر سه به سود تیم اصفهانی خاتمه یافت علیه اتفاقات این بازی و به ویژه داور بازی  اعتراض و شکایت رسمی کرد که نخستین بازخورد آن، بدون تماشاگر شدن تمامی بازی های فوتسال در تمامی شهرهای محل برگزاری بود.

مسی ها که با شکست در این بازی از حاشیه امنیت شان در صدر جدول کاسته شده در بازی این هفته به دنبال کسب برتری و حفظ جایگاه خود در صدر جدول تا قبل از اتمام نیم فصل هستند و اگر در این بازی ۶ امتیازی نتوانند برتر میدان شوند به طور قطع صدر جدول را تقدیم رقبا خواهند کرد و امکان سقوط سه پله ای نیز برای این تیم مفروض است.

رقبای سونگون برای تصاحب صدر جدول در این هفته از رقابت ها، در روی کاغذ، بازی راحتی نسبت به مس و سچ ایچ دارند، گیتی پسند اصلی ترین رقیب مس سونگون برای رسیدن به صدر جدول در این هفته در البرز با مقاومت این شهر بازی دارد که در رده سیزدهم است و کراپ الوند قزوین نیز در هرمزگان به استقبال صنایع پشتیبان می رود که در جدول هفتم است.

برتری تیم های گیتی پسند، کراپ الوند و سن ایچ در بازی های این هفته، مس سونگون را تا رده چهارم پایین می آورد و اسماعیل تقی پور و شاگردانش چاره ای جز برد در این بازی ندارند و محکوم به برتری در مصاف سن ایچ ساوه و کسب هر سه امتیاز بازی هستند.

نقطه قوت مس سونگون در این بازی، خط حمله این تیم است که در حال حاضر با ۵۷ گل زده بهترین خط حمله است و نقطه قوت سن ایچ ساوه نیز خط دفاع این تیم است که در ۱۲ بازی قبل ۲۲ گل دریافت کرده و پس از کراپ الوند قوی ترین خط دفاعی را در اختیار دارد و با در نظر گرفتن تقابل این دو نقطه قوت، سختی و سنگینی این بازی را قابل پیش بینی کرده است.

مسی ها تا پایان هفته دوازدهم ۲ شکست مقابل تیم های گهر زمین سیرجان و گیتی پسند متحمل شده اند اما سن ایچ ساوه به لطف دفاع مستحکم خود شکستی را تاکنون متحمل نشده و این نیز یکی از نکات برجسته این بازی است.

در جدول رده بندی رقابت ها مس سونگون با ۳۰، گیتی پسند با ۲۹ و سن ایچ و کراپ الوند با ۲۸ امتیاز در رده های اول تا چهارم هستند و فاصله امتیازی این تیم ها با تیم پنجم بیش از ۱۰ امتیاز شده و در واقع رقابت برای قهرمانی در نیم فصل بین این چهار تیم خواهد بود.

دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه فردا پنجشنبه راس ساعت ۱۶ در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز می شود و در سایر بازی ها رکن آذین خاورمیانه با زندی بتن کلاردشت،  مقاومت البرز با گیتی پسند، سفیر گفتمان با آناصنعت پاسارگاد قم روز پنجشنبه و گهر زمین سیرجان با فرش آرا، قند کاترین آمل با فولاد زرند ایرانیان و صنایع پشتیبان با کراپ الوند در روز جمعه مصاف می دهند.

مس سونگون نخستین باخت سن ایچ را رقم می‌زند؟
جدول لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.