1

میزبانی مراغه از مسابقات کشوری رزم پهلوانی با یاد و خاطره سردار دلها

  • کد خبر : 66558
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
میزبانی مراغه از مسابقات کشوری رزم پهلوانی با یاد و خاطره سردار دلها

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه به میزبانی این شهرستان از دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور رزم پهلوانی ترکیبی پرتوما اشاره کرد و گفت: این رقابت‌های پهلوانی در آستانه هفته دفاع مقدس و با یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مهدی وجدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۱۱ تیم و ۳۰۰ ورزشکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر طی ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مسابقات رزم پهلوانی در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند مبارزه‌های «P۱»، «کاپارستا» و «پرما» این رشته ورزشی را با حضور در این سالن از نزدیک تماشا کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته زیر نظر انجمن‌های ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این رشته ترکیبی از تکنیک‌های کشتی و رزم پهلوانی بوده و جذابیت‌های آن موجب گسترش روزافزونش شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا این رشته در سال ۱۳۷۸ به طور رسمی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی آغاز به کار و از همان زمان دوره‌های مختلف مربیگری، داوری، مسابقات کشوری، مسابقات بین‌المللی و همچنین چندین دوره لیگ سراسری را در کارنامه خود ثبت کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.