1

کارشناس فوتبال: بردیف از مربیان تبریزی در کادر فنی استفاده کند

  • کد خبر : 66373
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کارشناس فوتبال: بردیف از مربیان تبریزی در کادر فنی استفاده کند

تبریزمن کارشناس فوتبال بر استفاده قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور از مربیان و تئوریسین‌های تبریزی در کادر فنی این تیم تاکید کرد.

اصغر اعتباری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استفاده از مربیانی که فوتبال ایران را بهتر می شناسند و نسبت به مسائل فنی و دیگر مسائل فوتبالی در ایران آگاهی دارند به نتیجه بهتر تراکتور در ادامه رقابت های لیگ برتر کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم فعلی تراکتور با نظر خود بردیف بسته شد و همه بازیکنان با نظر وی جذب تیم شده اند، افزود: در فوتبال امروز داشتن بهترین بازیکنان برای گرفتن نتیجه کافی نیست بلکه سرمربی باید از فوتبال و تیم ها نیز شناخت کافی داشته باشد و مربیان و تئوریسین های داخلی می توانند این امکان را برای سرمربی فراهم کنند.

اعتباری گفت: زیر توپ زدن و ارایه فوتبال هوایی در فوتبال امروز منسوخ شده و کادر فنی باید بازیکنان هافبک میانی را در ارتباط دادن خط دفاعی و حمله به کار بگیرند و ارتباط زمینی را در بین بازیکنان برقرار کنند.

وی همچنین از چینش بازیکنان و ارنج بندی تیم تراکتور در بازی های اخیر انتقاد کرد و گفت: بردیف تاکنون به ترکیب اصلی و تاثیرگذار در تیم دست نیافته و بازیکنان موثر و ملی پوش را که توانایی بازی سازی در روزی زمین را دارند به عنوان یار ذخیره وارد زمین می کند و همین موضوع باعث دلهره زیاد در بین هواداران و گرفتن سخت نتیجه و امتیاز شده است.

اعتباری خاطرنشان کرد: خط دفاع تراکتور در ۲ بازی اخیر اصلا هماهنگ نبوده و با اضافه کردن تعداد بازیکن در این خط، نمی توان این ضعف را برطرف کرد بلکه مربیان تیم باید بر روی هماهنگی آنها و همچنین به کار گیری دروازه بان دوم مطمئن برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه انتظارات از بازیکنان باید در حد و توان بازیکن نیز باشد گفت: رضا کاخ ساز دروازه بان دوم تیم تاکنون فرصت بازی نداشته و در بازی با سپاهان نیز به طور اتفاقی و با اخراج اخباری در ترکیب قرار گرفت و در خوردن گل ها نیز ضعف وی مشهود بود اما نباید از این دروازه بان انتظار شاهکار در این بازی را داشته باشیم.

این کارشناس فوتبال همچنین با انتقاد از عملکرد بد ” اخباری ” دروزاه بان تراکتور در ۲ بازی اخیر افزود: اخباری موقعیت های زیادی را برای ترکتور خریده و مانع از گل خوردن این تیم شده است اما در ۲ بازی اخیر با جای گیری غلط و خروج های نامطمئن، موجب ضربه خوردن تیم شده و مربیان به ویژه مربی دروازه بانان باید با وی بیشتر کار کنند.

اعتباری همچنین بر تشکیل کمیته فنی در باشگاه تراکتور تاکید کرد و گفت: این کمیته با ترکیب مربیان و کارشناسان بومی و با حق نظارت و نظر در انتخاب مربی و بازیکن باید تشکیل شود و در کنار آن تیم مشاوره دهنده نیز در کنار تیم باشد و مالک و مدیریت تیم را کمک کند.

وی از سرنوشت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیز ابراز ناراحتی کرد و افزود: این تیم بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده اما یکه تازی و عدم مشاوره گرفتن از مربیان و کارشناسان فوتبال، این تیم را به لیگ استانی روانه کرد و نامی از آن باقی نماند که امیدوارم مسئولان دیگر باشگاه از این سرنوشت ماشین سازی درس عبرت بگیرند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.