1

کارشناس فوتبال: نیاز تیم تراکتور، هافبک هجومی نیست

  • کد خبر : 65828
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۶
کارشناس فوتبال: نیاز تیم تراکتور، هافبک هجومی نیست

تبریزمن کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به جذب رومرو گومز اسپانیایی از سوی تراکتور، گفت: هافبک های خوب و زیادی در این تیم حضور دارند و این تیم به بازیکن دفاعی، بیشتر از هافبک هجومی نیاز دارد.

اصغر اعتباری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: جِیمی رومرو گومز که اخیرا به جمع شاگردان خمز اضافه شده در تیم قره باغ آذربایجان دچار مصدومیت شد و مدت هاست که از میادین دور بوده و رسیدن وی به شرایط بازی، زمان بر خواهد بود و تراکتور این زمان را ندارد.

وی اضافه کرد: تراکتور در حال حاضر و برای ماندن در کورس، به دفاع چپ یا بازیکن نوک حمله نیاز دارد نمی دانم چه فرد یا افرادی تصمیم به جذب هافبک نفوذی برای این تیم گرفته اند.

اعتباری با بیان اینکه هوشنگ نصیرزاده فردی فوتبالی و کارکشته است، گفت: بهتر است نصیرزاده با به خدمت گرفتن افراد فنی و فوتبال بلد، بازیکنان تیم را رصد کرده و نیازهای تیم از نظر بازیکن را به کادر فنی گوشزد کند.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر کادر فنی تراکتور به بازیکنان تیم های پایه شد و خاطرنشان کرد: کادر فنی این تیم می تواند بسیاری از نیازهای بازیکنی خود را از این تیم ها تامین و جبران کند.

این کارشناس فوتبال همچنین به بازی دیروز تراکتور مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اشاره کرد و گفت: تراکتور در نیمه اول این بازی خوب نبود و فوتبال بازی نکرد چون بازیکنان حریف از جلو این تیم را بسته بودند، اما در نیمه دوم و با توجه به تغییر تاکتیک تیمی شاگردان رحتمی، تراکتوری ها بهتر شدند.

اعتباری به محرومیت هادی محمدی از سوی کمیته انضباطی نیز اشاره کرد و افزود: هر چند این کار غیرحرفه ای و ناعادلانه بود اما یک تیم نباید به یک بازیکن متکی باشد و همه بازیکنان اصلی و ذخیره باید توانایی بازی در پست های تعریف شده را داشته باشند.

وی از پایین بودن کیفیت ارسال های تراکتور در این بازی نیز ابراز نارضایتی کرد و افزود: آلوز در تراکتور مسوولیت بیشتر ارسال ها را بر عهده دارد که متاسفانه در این بازی وی نیز به دلیل زیر پرس بودن از سوی علیرضا نقی زاده، ارسال های خوبی نداشت.

وی بار دیگر بر استفاده از رضا اسدی در پست هافبک از سوی خمز و کادر فنی تاکید کرد و گفت: اسدی بازیکن مستعدی است و می تواند در تیم ملی نیز مفید باشد، کادر فنی تراکتور باید از وی در پست تخصصی اش استفاده کند.

اعتباری همچنین به ضعف تراکتور در گلزنی در بازی های اخیر اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به گل مقابل تیم های مختلف باید تمرینات مختلفی انجام داد که متاسفانه در بازی دیروز تراکتور برنامه ای برای رسیدن به گل نداشت و مهارت های فردی نیز چاره ساز نشد.

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با ۳۳ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پنجم جدول است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.