3
قدم به قدم با زائران اربعین

آخرین وضعیت از مرزهای اربعینی کشور/ موج بازگشت زائران

  • کد خبر : 72595
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
آخرین وضعیت از مرزهای اربعینی کشور/ موج بازگشت زائران
به گزارش خبرگزاری تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی شاهد خروج زائران از مرزهای کشور برای حضور در پیاده روی هستیم و از سوی دیگر نیز موج بازگشت زائران نیز از کشور عراق آغاز شده است.

با نزدیک شدن به روز اربعین موج ورود و خروج زائران حسینی در مرزهای کشور بیشتر شده و هر روز شاهد ورود و خروج تعداد زیادی از عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) به ایران و عراق هستیم.

طی روزهای گذشته با حضور پرشور موکب ها و مشارکت‌های مردمی شاهد خدمات رسانی خوبی به زائران خروجی و ورودی به کشور بوده‌ایم که نشان دهنده عشق و ارادت مردم ایران به سرور و سالار شهیدان و زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

از سوی دیگر دستگاه‌های مسؤول و ستاد مرکزی اربعین نیز تلاش کرده تا تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و تردد آسان زائران اربعین حسینی را فراهم کند.

طی روزهای گذشته مرز مهران پرترددترین مرز کشور برای حضور زائران در پیاده روی اربعین حسینی بوده و از سوی دیگر سایر مرزها همانند چذابه و شلمچه، خسروی، تمرچین و باشماق نیز تمهیدات لازم برای ورود و خروج را برای زائران ایران و خارجی فراهم کرده‌اند.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه از امروز روند بازگشت زائران بیشتر از رفت شده است، اظهار کرد: همچنان بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کربلا، مسیر کربلا و یا در مسیر بازگشت به مرزهای هفتگانه هستند.

وی اضافه کرد: مرز شلمچه دومین مرز پُر تردد زائران است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=72595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.