0

اروپا با پیشنهاد گوگل برای تجزیه شرکت موافقت نکرد

  • کد خبر : 76815
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
اروپا با پیشنهاد گوگل برای تجزیه شرکت موافقت نکرد

گوگل در تلاشی برای از بین بردن نگرانی ها درباره عملکرد غیررقابتی اش در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده بود بخشی از بستر تبلیغاتیAdX را بفروشد اما با آن موافقت نشد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به گفته منابع مختلف، ناشران آگهی در اتحادیه اروپا پیشنهاد گوگل را رد کردند زیرا معتقد بودند این شرکت باید بخش بزرگتری از کسب و کارش را رها کند تا تضاد منافع در عملیات های تبلیغ آنلاین آن از بین برود.

وکلای آشنا با پرونده های آنتی تراست معتقدند این نخستین باری است که گوگل پیشنهاد فروش دارایی اش در واکنش به چنین شکایتی را کرده است.

گوگل با وجود چنین پیشنهادی همچنان موضع محکمی درباره کسب وکار فناوری تبلیغاتی اش دارد. نماینده این شرکت می گوید: همانطور که قبلا نیز شاهد بودیم پرونده کمیسیون اروپا درباره محصولات نمایش تبلیغات مربوط به طرف ثالث ما مبتنی بر تفسیرهای ناقص از بخش فناوری تبلیغات است که به شدت رقابتی و به سرعت در حال تکامل است. ما همچنان به این کسب وکار متعهد هستیم.

سلطه گوگل بر تبلیغات آنلاین نگرانی های زیادی در سراسر جهان ایجاد کرده است. رگولاتورها نیز می خواهند بدانند آیا فعالیت های شرکت در سطوح مختلف زنجیره تامین ذخایر فناوری تبلیغاتی به آن اجازه می دهد محصولات خود را در اولویت قرار دهد و یک مزیت ناعادلانه به وجود بیاورد به رقابت آسیب بزند و قیمت های تبلیغات را بیفزاید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=76815
  • ارسال توسط :
  • 15 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اروپا با پیشنهاد گوگل برای تجزیه شرکت موافقت نکرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.