0
در نشست هم اندیشی کارفرمایان و مدیران مراکز خرید و برندهای تجاری تبریز:

مراکز خرید ، نماد‌های کارآفرینی عصر جدید

  • کد خبر : 76777
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
مراکز خرید ، نماد‌های کارآفرینی عصر جدید
به گزارش تبریزمن، اولین نشست هم‌اندیشی کارفرمایان و مدیران مراکز خرید و برند‌های تجاری تبریز با حضور مدیر مسئول نشریه تجارت طلایی و نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه به میزبانی شرکت آرسکو در تبریز برگزار شد.

رضا مسعودی، رئیس هیئت مدیره شرکت آرسکو و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در ابتدای این نشست ضمن معرفی سابقه فعالیت و پروژه‌های جدید این شرکت، بر اهمیت هم‌اندیشی در شرایط فعلی اقتصادی تأکید کرد.

مسعودی اظهار داشت: «در وضعیت کنونی، مدیران مراکز تجاری، به‌ویژه در تبریز، باید با گردهمایی و هم‌اندیشی درباره موضوعات و چالش‌های خود به دنبال راه‌حل‌های مؤثر باشند. این جلسات نه تنها به حل مشکلات کمک می‌کند، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز نوآوری و پیشرفت در این حوزه باشد.»

 

شاهرخ کشاورز، نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه ومدیر مسئول نشریه تجارت طلایی ، نیز در این نشست به اهمیت مراکز خرید به‌عنوان نسخه مدرن شده بازارهای سنتی اشاره کرد. او افزود: «در یک دهه گذشته، شهر تبریز شاهد تحولات چشمگیری در زمینه مراکز تجاری-تفریحی بوده و توانسته جایگاه مهمی در عرصه تجارت کشور به‌دست آورد.»

کشاورز همچنین با تأکید بر اهمیت خرید حضوری در سطح جهانی بیان کرد: «۹۴ درصد خریدها در ایران به‌صورت حضوری انجام می‌شود و تنها ۶ درصد از خریدها به‌صورت آنلاین است. این امر به دلیل تجربه لذت‌بخش و حس مطلوبیت در خرید حضوری است که در خرید آنلاین نمی‌توان آن را به‌دست آورد.» او در ادامه با اشاره به نقش کلیدی مراکز خرید در اقتصاد کشور، گفت: «این مراکز نه تنها به‌عنوان نمادهای اقتصادی، بلکه به‌عنوان نمادهای کارآفرینی نیز شناخته می‌شوند.»

 

 

وی ضمن دعوت از تمام مراکز خرید و برندهای تبریز برای شرکت گسترده تر در مجامع ملی و بین المللی افزود: «مدیران و سرمایه‌گذاران شهر تبریز با عدم حضور در نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های تجاری، فرصت‌های پیشرفت و حل چالش‌های خود را از دست می‌دهند.»

گفتنی است ، در پایان این نشست، مدیران مراکز تجاری-تفریحی تبریز به هم‌اندیشی در مورد چالش‌های موجود پرداخته و راهکارهایی برای حل آن‌ها پیشنهاد کردند.

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=76777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.