0

برنامه وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت

  • کد خبر : 77195
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
برنامه وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه این وزارتخانه را برای افزایش کیفیت اینترنت توضیح داد و گفت: در حال پیگیری موضوع رفع فیلترینگ هستیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، سیدستار هاشمی در حاشیه آئین آغاز سال تحصیلی جدید درباره برنامه وزارت ارتباطات برای بهبود تجربه کاربران از استفاده از اینترنت اظهار کرد: در اینجا دو نگاه وجود دارد اول اینکه نظارت‌هایمان در این زمینه را تقویت کنیم که این کار را در دوره جدید پیگیری خواهیم کرد و دوم اینکه زیرساخت‌ها را تقویت کنیم که هر دو موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نیز بحث رضایت مردم را مطالبه می‌کند و مرتب در جلسات هیئت دولت بر این موضوع تاکید دارد، افزود: در همین راستا مکلف هستیم که این موضوع را پیگیری کنیم. در این حوزه طراحی‌های لازم در حال انجام است و گام به گام پیش می‌رویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در جلسه شورای معاونان ضمن معارفه معاونان جدید یکی از موضوعات جدی که بر آن تاکید کردم این است که به صورت دوره‌ای و مرتب در تعامل با خبرنگاران باشند و نشست‌های رسانه‌ای بگذارند و پاسخگو باشند.

هاشمی همچنین درباره موضوع فیلترینگ گفت: محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای داریم. در حال پیگیری هستیم و اجازه بدهید این موضوعات را در فضای کارشناسی دنبال کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=77195
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برنامه وزارت ارتباطات برای افزایش کیفیت اینترنت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.