0

آمادگی کانون درمانگران اعتیاد برای همکاری با وزارت بهداشت

  • کد خبر : 77264
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
آمادگی کانون درمانگران اعتیاد برای همکاری با وزارت بهداشت

مسئول کمیته رسانه کانون درمانگران اعتیاد کشور، از آمادگی کانون برای تعامل و همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با معضل اعتیاد و ارتقای عملکرد مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور خبر داد.

محمد دوزنده نرگسی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پتانسیل بالای مراکز درمان اعتیاد کشور، چه از نظر تیم تخصصی و چه از نظر پراکندگی جغرافیایی این امکان را فراهم می کند که وظایف و مأموریت‌های جدیدی برای مراکز تعریف بشود.

وی افزود: مراکز درمان اعتیاد، با دانش و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در حوزه‌های آموزش، پیشگیری و بهداشت روان کمک حال وزارت بهداشت باشند.

نرگسی ادامه داد: متأسفانه در دولت قبل اقدامات وزارت بهداشت در این حوزه غیر کارشناسی و تصمیم گیری ها هم از فضای علمی و تعاملی فاصله داشت به طوری‌که درمانگران اعتیاد کشور برای اینکه صدایشان شنیده شود مجبور به کمک خواستن از نمایندگان مجلس و در نهایت تجمع مقابل وزارت بهداشت شدند.

وی افزود: با حضور دکتر ظفرقندی در وزارت بهداشت ما بسیار خوشبین هستیم که سیاست گذاری ها و تصمیم گیری‌ها در این حوزه به مسیر علمی و کارشناسی برگردد و مجدداً اساتید، اعضای هیأت علمی و صاحبان فرآیندها در مراکز تصمیم گیری حضور داشته باشند و نظراتشان دیده و شنیده شود.

نرگسی گفت: بنده تاکید دارم کانون درمانگران اعتیاد کشور، با رویکرد علمی و تعاملی در این مسیر همراه وزارت بهداشت خواهد بود تا با سیاست گذاری‌های علمی و درست بتوانیم بلای خانمان سوز اعتیاد در کشور را کنترل کرده و به بهترین نحو از پتانسیل‌های تخصصی مراکز درمان اعتیاد استفاده کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=77264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.