0

عصر نمایشگرهای ارتقا یافته با آیفون ۱۷ شروع می شود

  • کد خبر : 77276
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
عصر نمایشگرهای ارتقا یافته با آیفون ۱۷ شروع می شود

طبق گزارش ها آیفون ۱۷ استاندارد و آیفون ۱۷ ایر که جایگزین نسخه پلاس می شود نمایشگرهای ارتقا یافته با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند داشت و عصر نمایشگرهای ۶۰ هرتزی در اپل پایان می یابد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق گزارش ها اپل مشغول فعالیت است تا نمایشگرهای ۶۰ هرتزی را در سری آیفون ۱۷ به کار نبرد.

به گفته راس یانگ یکی از فعالان صنعت فناوری در توییتی که اکنون حذف شده، آیفون ۱۷ استاندارد و آیفون ۱۷ ایر بسیار نازک مجهز به نمایشگرهایی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود. این اقدام نشان دهنده انتقال کل سری آیفون به عصر نمایشگرهایی با رفرش ریت بالاست، حال آنکه این پنل ها قبلا فقط برای مدل های پرو استفاده می شدند.

در حال حاضر مدل های استاندارد اپل مجهز به نمایشگرهایی با رفرش ریت ۶۰ هرتز هستند و فقط نسخه های پرو نمایشگر ۱۲۰ هرتز «پروموشن» با رفرش ریت تطبیقی دارند که تا یک هرتز نیز کاهش می یابد.

اما در سری آیفون ۱۷، پیش بینی می شود هر دو دستگاه ۱۷ و ۱۷ ایر به پنل های LTPO OLED مجهز شوند که رفرش ریت متغیر ارائه می کنند و عمر باتری نیز ارتقا یافته است. طبق گزارش های موجود شرکت چینی BOE این پنل ها را تامین می کند.

در نسخه بعدی آیفون علاوه بر نمایشگر ارتقا یافته، تغییری در سری دستگاه ها نیز دیده می شود. مدل پلاس که فروش خوبی نداشت با آیفون ‍۱۷ ایر جایگزین می شود. پیش بینی می شود قیمت پایه مدل ایر مشابه آیفون ۱۵ پلاس و حدود ۸۹۹ دلار باشد. البته این دستگاه طراحی تازه و بسیار نازکی دارد.

آیفون ۱۷ ایر یک مدل پرچمدار نیست بلکه یک موبایل زیباست که بین آیفون ۱۷ استاندارد و نسخه های پرو قرار می گیرد. این موبایل برای کاربرانی طراحی می شود که بدون نیاز به ویژگی های برتر مدل های پرو، زیبایی شناسی را در اولویت قرار می دهند.

در این میان شایعه شده آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرومکس حتی پنل های نمایش ارتقا یافته تری خواهند داشت که احتمالا شامل سیستم فیس آی دی زیر نمایشگر خواهد بود که مشابه دستگاه های اندروید رده بالا، اندازه بریدگی دوربین سلفی را کاهش می دهد.

پیش بینی می شود سری آیفون ۱۷ در اواخر ۲۰۲۵ میلادی ارائه شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=77276
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عصر نمایشگرهای ارتقا یافته با آیفون ۱۷ شروع می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.