2

سالن ورزشی و زمین چمن روستای اندریان ورزقان افتتاح شد

  • کد خبر : 64061
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
سالن ورزشی و زمین چمن روستای اندریان ورزقان افتتاح شد

تبریز- ایرنا- سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن روستای اندریان ورزقان با هزینه کرد ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، جبار علی ذاکری روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره روستای اندریان گفت: حضور مؤثر جوانان در روستاها و بهره‌مندی آنان از امکانات و زیرساخت‌ها موجب آبادانی و توسعه مناطق روستایی می‌شود.

وی با اینکه بهره‌مندی جوانان از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی موجب پویایی و توانمندی آنان شده و روند کار و تولید را در روستاها شتاب می‌دهد، تاکید کرد: بر اساس ضوابط موجود باید طرح‌های عمرانی را اجرایی کرد و با توجه‌ به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی این منطقه لازم است اجرای این طرح‌ها تسریع شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی محورهای روستایی در شهرستان ورزقان، اظهار کرد: برای رفع این مشکل و بهبود وضعیت موجود اقدامات و پیگیری‌های لازم را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواهیم داشت.

وی افزایش سرعت خودروها، عدم تناسب سرعت خودروها با جاده‌های موجود و ایمنی محورها را سه علت مهم افزایش سوانح رانندگی برشمرد و تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی به‌ویژه محورهای روستایی باید اهتمام لازم را داشته باشد.

فرماندار شهرستان ورزقان نیز با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، گفت: سالن ورزشی روستای اندریان چندین سال معطل تخصیص اعتبارات ملی و استانی بود که این مهم در دولت شهید آیت‌الله رئیسی محقق شد و امروز شاهد بهره‌برداری از این طرح ورزشی هستیم.

فرهاد جلیلوند اعلام کرد: شهرستان ورزقان به لحاظ برخورداری از سرانه و زیرساخت‌های ورزشی پایین‌تر از متوسط استانی است که برای رفع این مشکل باید بیش از پیش به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان توجه شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران و مسئولان استانی به کمبودهای موجود به‌ویژه در حوزه عمران روستایی، راه‌های روستایی، بهداشت و درمان و ارتباطات شد.

سالن ورزشی و زمین چمن روستای اندریان ورزقان افتتاح شد

صرف هزینه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی اندریان

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یکی از رسالت‌های مهم این اداره کل برشمرد و افزود: بر این اساس برای بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای اندریان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

اندریان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در همسایگی دهستان ارزیل، بیشک و سهرون بخش خاروانا در شهرستان ورزقان واقع شده‌ است .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.