2

تجلیل وزیر ورزش از عوامل جستجوی بالگرد شهید جمهور توسط استانداری انجام می شود

  • کد خبر : 64156
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
تجلیل وزیر ورزش از عوامل جستجوی بالگرد شهید جمهور توسط استانداری انجام می شود

تبریز- ایرنا- تجلیل وزیر ورزش و جوانان از عوامل جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش توسط سرپرست استانداری به زودی انجام می شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، با توجه به حضور تعداد زیادی از موتورسواران و آفرود سواران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و تربیت سپاه عاشورا، کوه‌نوردان و امدادگران هیات های ورزشی استان آذربایجان شرقی در عملیات چندین ساعته جستجوی بالگرد شهید جمهور و همراهان شهیدش، دکتر کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان با ارسال لوح تقدیر و تندیس هایی از عوامل حاضر در این عملیات قدردانی کرده و اهدای لوح ها و تندیس ها توسط بالاترین مقام دولت در استان یعنی سرپرست استانداری انجام خواهد شد که این مراسم به زودی برگزار می شود.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور صرفا با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و مسئولین هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان دیدار و در خصوص مسابقات پیش رو به گفت و گو پرداخته و مراسم تجلیل به زودی برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز گفت: تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی و اهدا لوح تقدیر به آنها کار ارزشمند و بیاد ماندنی است و خوشبختانه گروه‌های زیادی در سراسر کشور و در تمام بلایا و حوادث طبیعی همراه و امدادرسان مردم هستند و آموزش‌های زیادی هم از طرف هیات و فدراسیون برای علاقمندان و ورزشکاران این بخش صورت گرفته است.

مازیار ناظمی ادامه داد: بزودی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری با نمادهای «امداد و ایثار» به ورزشکاران اهدا و از رشادت و از خودگذشتگی آنها تجلیل می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.