2

نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت

  • کد خبر : 64229
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تراکتور بعد از پنالتی که گل نکرد افت شدیدی به لحاظ روحی داشت از طرفی این اتفاق برای ما خوب بود و حس خیلی خوبی به ما داد و توانستیم با انرژی بیشتر بازی کنیم تا شرایط خود را بهتر کنیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، محرم نویدکیا پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تراکتور، اظهار کرد: البته به گفته بازیکنان ما، قبل از پنالتی خطا در آن سوی زمین باید به سود ما اعلام می‌شد اما من کاری با اینها ندارم و می گویم که آن لحظه از بازی مهمترین اتفاق بازی افتاد و نتیجه آن به سود ما شد و کمک کرد که با روحیه بالا به گل برسیم و بازی را ببریم.

وی افزود: خوشحالم که بازی را بردیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم، بازی خوبی بود و هم‌ مس و هم تراکتور موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم.

نویدکیا ادامه داد: تیم ما شانس قهرمانی دارد وقتی تیمی توانسته تیم هایی مثل استقلال، تراکتور و پیکان را حذف کند، حتما توانایی‌هایی دارد و باید شانس قهرمانی و احترام برایش قائل شد.
وی اظهار کرد: البته اینکه بگویم حتما نیمه‌نهایی را می‌بریم و به فینال می رسیم شاید اتفاق نیفتد و باید واقع بینانه نگاه کنیم و ابتدا باید ببینیم که بازی ما با آلومینیوم قرعه‌کشی شود و ببینیم که ما میزبان هستیم یا آنها و چه شرایطی برای بازی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ولی تیم ما لیاقت قهرمانی دارد از وقتی من آمده ام بچه‌ها با جان و دل تمرین می‌کنند و بازی می کنند با همه کاستی های که بوده در این سه چهار ماه تمام تلاش خود را می کنند و من از آنها تشکر می کنم و دست آنها را می بوسم و امیدوارم تا اینجا که آمده این در ادامه راه هم شانس های خود را از دست ندهیم و تلاش کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.