3

دعوت از ورزشکاران آذربایجان شرقی به سه اردوی تیم های ملی

  • کد خبر : 64476
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
دعوت از ورزشکاران آذربایجان شرقی به سه اردوی تیم های ملی

تبریز- ایرنا- هشت ورزشکار آذربایجان شرقی از سوی کادر فنی تیم های ملی بوکس، تیراندازی با کمان و بدمینتون به اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی و حضور در مسابقات دعوت شدند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بر این اساس پنج ورزشکار استان به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران زیر ۱۵ و ۱۷ سال دعوت شدند که قرار است ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه به میزبانی تبریز برگزار می شود.
به این اردو آیلی عظیم زاده، مبینا سالاری و الین محمدیان در رده زیر ۱۵ سال و آیسان زارعی و مهدیه هوشمند در رده سنی زیر ۱۷ سال از آذربایجان شرقی دعوت شدند.

حضور سه نماینده آذربایجان شرقی در اردوی آماده سازی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و توان یابان ایران برای حضور در پارالمپیک پاریس تا ۱۵ فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار می شود و ۲ ورزشکار از استان در این اردو حضور دارند.
فرزانه عسگری و فاطمه همتی به عنوان ورزشکار و میلاد وزیری به عنوان سرمربی آذربایجان شرقی را در این اردو نمایندگی می کنند.

بوکسور آذربایجان شرقی به همراه تیم ملی عازم باکو شد
مهدی پرویزی بوکسور آذربایجان شرقی به همراه تیم ملی بوکس ایران عازم مسابقات چندجانبه جاده ابریشم در باکو شد.

مسابقات جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان به شمار می رود از امروز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز می‌شود.

۶ بوکسور کشورمان شامل مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، باقر فرجی، مهدی امیری، کسری طهماسبی و روزبه صفری در این مسابقات بین المللی حضور دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.