2

کارشناس فوتبال: تیم ملی لایق قهرمانی است

  • کد خبر : 64913
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۳
کارشناس فوتبال: تیم ملی لایق قهرمانی است

تبریز- ایرنا- کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز با بیان اینکه تیم ملی لایق قهرمانی در جام ملت های آسیا است، گفت: بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند و کادر فنی باید از این فرصت به خوبی استفاده کند.

اصغر اعتباری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: اگر قلعه نویی بتواند ترکیب ثابت را پیدا و مشکل چینش تیم را برطرف کند به طور قطع یکی از شانس های قهرمانی در این دور از جام خواهد بود.

وی اضافه کرد: نفراتی که امروز در تیم ملی جمع شده اند از بهترین های فوتبال ایران و جهان هستند و تیمی که این مهره ها را در اختیار دارد باید قهرمان شود.

اعتباری خاطرنشان کرد: قلعه نویی همچنین باید به بازیکنانی مثل رضا اسدی که می توانند در تیم و نتیجه گرفتن اثرگذار باشند در پست های تخصصی خود میدان دهد زیرا بازی ها رفته رفته حساس تر و سخت تر می شوند.

وی به مشکل و نقطه ضعف تیم ملی در بازی های مرحله گروهی اشاره کرد و گفت: قلعه نویی مربی پخته ای است اما برخی مواقع اشتباهاتی می کند که می تواند به ضرر تیم ملی تمام شود، بازی با یک هافبک از جمله نقاط ضعف تیم ملی در سه بازی قبل بود و همین موضوع موجب تزلزل در خط دفاعی و گل خوردن تیم شد.

اعتباری ادامه داد: تیم ها آنالیز خوبی از ایران دارند وقتی دفاع راست ما نفوذی بازی می کند، حریف از خلا ایجاد شده در خط دفاعی، برای تدارک حمله استفاده می کند از این رو کادر فنی یا باید نحوه بازی را تغییر دهند یا خلاهای ایجاد شده را پر کند.

وی به قلعه نویی توصیه کرد تا در کنار زمین سرحال باشد و این روحیه را به زمین و بازیکنان انتقال دهد و از پرخاشگری پرهیز کند.

وی به بازی تیم ملی با سوریه در مرحله حذفی اشاره کرد و گفت: سوریه حریف سرسختی است و فیزیکی بازی می کند تیم ملی با رد شدن از این تیم به راحتی تا فینال خواهد رفت.

اعتباری، عربستان را اصلی ترین رقیب ایران برای قهرمانی عنوان کرد و افزود: ژاپن و کره جنوبی در این دوره پایین تر از حد انتظار ظاهر شده اند و شانس چندانی ندارند اما عربستان تیم سرحالی دارد و می تواند یکی از شانس های حضور در بازی فینال باشد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم پایانی جام ملت های آسیا در قطر، چهارشنبه این هفته به مصاف سوریه می رود و درصورت برتری در این بازی، چهاردهم بهمن در مرحله یک چهارم به مصاف برنده بازی بحرین و ژاپن خواهد رفت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، هجدهمین دوره جام ملت های آسیا در قطر با حضور ۲۴ تیم از ۲۲ دی در این کشور آغاز شده و ۲۱ بهمن به پایان می رسد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.