2

خمز: خوشحالی هواداران هدف اصلی ماست

  • کد خبر : 64995
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۵
خمز: خوشحالی هواداران هدف اصلی ماست

تبریز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: خوشحالی و سربلندی هواداران هدف اصلی ماست و برای این امر تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز روز جمعه در نشست خبری قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، افزود: تیم شرایط خوبی دارد و می‌خواهیم روز به روز پیشرفت کنیم و هواداران مطمئن باشند برای بازی فردا نیز هدفی جز پیروزی و کسب سه امتیاز نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد هواداران تراکتور فردا با حضور گسترده در ورزشگاه، حامی تیم خود باشند، هر چند می دانم فردا روز تعطیل نیست و بازی در ساعات کاری مردم برگزار می شود که این شرایط را سخت می کند.

خمز با بیان اینکه برای من فرقی نداشت چه روزی و چه ساعتی بازی کنیم، یادآور شد: اگر جمعه بازی می‌کردیم فاصله بین دو بازی بسیار کم بود و البته ساعت و روز برگزاری دیدارها را من انتخاب نمی‌کنم و وظیفه فدراسیون فوتبال است و تقصیر من نیست.

وی از اینکه تعدادی از رسانه ها به دنبال ایجاد حاشیه برای تراکتور هستند ابراز گلایه کرد و ادامه داد: حرف‌های من را عده ای بد برداشت کرده اند و می‌خواهند حاشیه درست کنند، به همین دلیل از این به بعد بسیار کوتاه پاسخ جوابگوی رسانه ها خواهم بود.

خمز شایعات مربوط به جدایی آلوارو خیمنز هافبک تراکتور را نادرست خواند و گفت: این بازیکن برای دیدار فردا آماده است و حضور دارد و اطلاعی راجع به جدایی او نیز ندارم.

وی گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی در تلاش هستند در بازی های پیش روی با تمام توان بجنگند تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

خمز: خوشحالی هواداران هدف اصلی ماست
عبدالله ویسی

ویسی: به دنبال آشتی با هوادران خود هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان نیز در کنفرانس خبری خود با ابراز تاسف از حوادث به وجود آمده در تمرینات قبلی این تیم و درگیری با هواداران، گفت: ما تلاش می کنیم با کسب نتایج مناسب با هواداران خود آشتی کنیم.

عبدالله ویسی با اشاره به اینکه نباید اتفاقات حاشیه ای با هواداران در جریان تمرینات رخ می‌ داد، اظهار کرد: هواداران از نتایج ما ناراحت هستند و ما در این خصوص هیچ بازیکنی را محروم نکرده ایم و تمامی آنها فردا مقابل تراکتور جزو تیم هستند و می‌خواهند جبران گذشته کنند.

وی خود را از آن دسته مربیانی تعریف کرد که هرگز نمی نالد، اما در عین حال، اظهار کرد: در بازی‌های قبلی واقعا” بدشانس بودیم و البته شانس جزیی از فوتبال است.

ویسی ادامه داد: در سه بازی اخیر باختیم و موقعیت نداشتیم، اما در تعدادی از بازی ها نیز نباید می‌باختیم که باختیم، در هر حال اتفاقات کاملا” فوتبالی است.

وی با ابراز تاسف از اینکه در هفته‌های اخیر نفت مشکل گلزنی پیدا کرده است، یادآور شد: پیشتر گلزنی ما بهتر بود، اما در فاز دفاعی و گل خوردن تمرکز خود را به خصوص در آبادان از دست دادیم که امیدوارم فردا با یک برنامه خاص جلوی مهاجمان زهردار تراکتور را بگیریم و نهایت استفاده را از ضدحمله ها ببریم.

ویسی اضافه کرد: با توجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل است، تیم‌ها چه مهمان باشند چه میزبان تمام تلاش خود را می‌کنند تا با دست پر و کسب امتیاز به تعطیلات بروند.

وی با بیان اینکه تیم تراکتور با حضور هوادارانش تیم بسیار زهردار و شناخته شده‌ای است، اظهار کرد: امیدوارم هواداران پرشور تبریزی بازی بسیار خوبی ببینند و لذت ببرند و ما هم می‌خواهیم دست پر به آبادان برگردیم و بعد از آن به نیم فصل برویم .

دیدار تیم های تراکتور و نفت آبادان فردا راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

تراکتور با ۲۵ امتیاز در رده چهارم و نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.