0

باشگاه تراکتور باید حواشی را از اعضا تیم دور کند

  • کد خبر : 65013
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۵
باشگاه تراکتور باید حواشی را از اعضا تیم دور کند

تبریزمن کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز به شیطنت برخی رسانه ها در مورد سرمربی تراکتور و مشتری تراشی برای وی اشاره کرد و گفت: باشگاه باید اعضا تیم را از حواشی دور نگه دارد.

اصغر اعتباری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: هر موقع تراکتور خوب نتیجه می گیرد بلافاصله عده ای از طرق مختلف برای این تیم حاشیه درست می کنند تا مانع از روند صعودی تیم شوند.

وی ادامه داد: پاکو خمز طبق اعلام رسمی باشگاه تا ۱۴۰۵ با تراکتور قرارداد دارد و تا جایی که من می دانم از هیچ جایی و تیمی پیشنهاد ندارد و باشگاه باید به صراحت این موضوع را اعلام کرده و جلوی آن را بگیرد.

اعتباری خاطرنشان کرد: چنین اقدامی در گذشته و از سوی برخی افراد و رسانه ها مطرح شده که بعدها دیدیم به دور از واقعیت است و به نظرم نقش باشگاه در این مورد مهم است و باید حرفه ای تر عمل کند.

باشگاه تراکتور باید حواشی را از اعضا تیم دور کند

خمز، ترکیب برنده را در تراکتور یافته است

اعتباری به بردهای متوالی تراکتور در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: خمز به ترکیبی که می خواست تا حدودی دست یافته و باید تلاش کند این ترکیب را تقویت کند.

وی افزود: یکی از راه های تقویت، جذب بازیکن و مهم تر از آن استفاده از بازیکنان تیم های پایه است.

اعتباری تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم های پایه تراکتور هستند که آینده روشنی دارند و خمز می تواند از آنها برای پر کردن خلاء ها و رفع نقاط ضعف استفاده کند.

وی همچنین بر جذب مهاجم ششدانگ در تیم تاکید و اظهار کرد: آل کثیر می تواند گزینه خوبی باشد که البته کادر فنی باید در این زمینه اظهار نظر کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال تراکتور با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی در رده سوم جدول قرار گرفته و چهارم دی ماه و از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در انزلی به مصاف ملوانی می رود که با ۲۲ امتیاز در رده چهارم و همسایگی تراکتور قرار دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.