1

لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در مراغه آغاز شد

  • کد خبر : 65203
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۰
لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود و مسابقات گروه دوم با حضور۶ تیم و به میزبانی مراغه در سالن شهید کنعانی این شهرستان آغاز شد و در نخستین دیدار تیم‌های مقاومت تهران و استعدادهای درخشان مشهد به مصاف هم رفتند.  

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: گیتی‌پسند اصفهان، آناصنعت پاسارگاد قم، مقاومت تهران، فولاد زرند کرمان، استعدادهای درخشان مشهد و شهدای گمنام مراغه، ۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

«مهدی وجدی» با بیان اینکه این دیدارها به مدت ۶ روز و در هر روز سه مسابقه برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به تماشای این رقابت‌ها می‌توانند طی ساعت‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ شاهد آغاز دیدارها باشند.

وی این را هم بیان کرد که «گیتی‌پسند اصفهان» و «شهدای گمنام مراغه» در ساعت ۱۸ امروز به مصاف هم می‌روند و حضور تماشاگران موجب دلگرمی تیم‌ها خواهد بود.

به گفته وی برای اولین‌بار شاهد حضور یکی از تیم‌های فوتسال مراغه در لیگ برتر هستیم و میزبانی این شهرستان از لیگ برتر فوتسال نیز برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش این شهرستان رقم خورده است.

لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در مراغه آغاز شد
جدول گروه دوم – دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور به میزبانی مراغه

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا تیم خصوصی شهدای گمنام مراغه با ترکیب پنج بازیکن بومی، طی سال گذشته با کمترین هزینه مالی و مشارکت برخی از خیران در لیگ دسته یک امیدهای کشور اول شد.

این تیم در سال ۱۳۹۷ از شهرستان به مرحله استانی راه یافت و طی سال ۱۳۹۹ با قهرمانی در استان به دسته دوم کشوری صعود کرد.

تیم شهدای گمنام مراغه در سال ۱۴۰۰ در دسته یک پنجم شد اما در سال ۱۴۰۱ گام‌های بلندی برداشت و در نهایت به قهرمانی رسید تا برای نخستین‌بار در تاریخ فوتسال مراغه، یک تیم از این شهرستان در لیگ برتر حاضر شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.