1

مسابقات کانوپولو کشور در مراغه آغاز شد

  • کد خبر : 65240
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۱
مسابقات کانوپولو کشور در مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- مسابقات کانوپولو کاپ آزاد کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی و یکهزار و ۴۰۰ شهید گلگون‌کفن مراغه در این شهرستان آغاز شد.


دریافت
۸۶ MB

مسئول برگزاری این مسابقات روز چهارشنبه و در حاشیه رویارویی تیم‌های شرکت‌کننده به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این رقابت‌ها ۲ تیم از استان البرز و ۲ تیم از مراغه حضور دارند و علاوه بر آنها تیم‌هایی از زنجان، همدان، گیلان، اردبیل و تهران به رقابت می‌پردازند.

مسابقات کانوپولو کشور در مراغه آغاز شد
کانوپولو کاپ آزاد کشور

«فرهاد آقایی» افزود: این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در پیست کانوپولو مراغه در محل پارک یادگاران برگزار می‌شود و دیدار نهایی ساعت ۱۷ فردا، پنج‌شنبه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود.

پیست کانوپولو مراغه دارای استانداردهای جهانی است

مسئول برگزاری مسابقات کاپ آزاد کانوپولو کشور در مراغه این را هم بیان کرد که پیست کانوپولو این شهرستان جزء پیست‌های ثابت و استاندارد جهانی است و می‌توان رقابت‌های بین‌المللی را هم در این مکان برگزار کرد.

«آقایی» افزود: طبق توافق‌هایی که با فدراسیون کانوپولو جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، تیم‌های خارجی منطقه از جمله عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان و غیره در مراغه اردوی تمرینی برگزار خواهند کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا پیست کانوپولو مراغه به همت مجموعه مدیریت شهری روی رودخانه صوفی‌چای و در جوار پارک یادگاران این شهرستان ایجاد شده و به برکت بارش‌های سهند، در تمام فصول سال قابل استفاده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.