2

سرمربی الشارجه: بازی را کنترل کردیم

  • کد خبر : 65362
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۴
سرمربی الشارجه: بازی را کنترل کردیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات گفت: با توجه به میزبانی تراکتور و جو ورزشگاه به خاطر تشویق هواداران این تیم ابتدا خوب بازی را آغاز و در ادامه کنترل کردیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، «کوزمین اولاریو» سه شنبه شب پس از پیروزی ۳ بر یک بر تیم تراکتور ایران در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خیلی خوشحالم در این جو پرشور تماشاگران خوب بازی کردیم به این جو عادت نداشتیم بعضی بازیکنان ما خسته بودند می ترسیدم که بازیکنان در این جو نتوانند بازی کنند اما خوشبختانه بازیکنان به این جو عادت کردند و راحت تر بازی کردند.
وی افزود: خوب بازی را شروع کردیم و کنترل کردیم و به گل رسیدیم اواخر نیمه اول تمرکز خود را از دست دادیم نیمه دوم موقعیت‌هایی را از دست دادیم اما بعد دوباره به گل رسیدیم و جایی هم اشتباه کردیم ولی گل خوردیم اما بالاخره پنالتی را که زدیم کار را تمام کردیم.
وی گفت: ما همه بازی‌ها را به یک شکل انجام می دهیم بازی های تراکتور را دیده بودم و خوب آنالیز کرده بودم.
وی ادامه داد: سه بازیکن بین‌المللی داشتیم که امشب بازی نکردند که یکی از آنها آلکاسر بود، ترجیح دادم در این جو و شرایط بازی، از سه مهاجم سرعتی بازی بگیرم که عملکرد موفقی هم داشتند، بعد از گل خوردن روش خود را عوض نکردیم و به گل سوم هم رسیدیم.

وی همچنین گفت: میزبانی تبریز خیلی خوب بود، همه چیز خیلی عالی بود، خیلی لذت بردیم و به هیچ مشکلی نخوردیم.

وی تاکید کرد: در مسابقات بزرگی حاضر شدم چه آسیا و چه اروپا اما چنین جوی را تجربه نکرده بودم، اگر می‌باختیم همین را می گفتم.
وی ادامه داد: بخاطر جو ورزشگاه صدا به صدا نمی‌رسید و من به سختی تیمم را هدایت میکردم.

با حضور هواداران تراکتور بازی سخت بود

بهترین بازیکن بازی ۲ تیم تراکتور و الشارجه که در پایان بازی انتخاب شد، در نشست خبری گفت: خیلی ممنونم از شما و خیلی خوشحالم که نتیجه لازم را کسب کردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.
«عثمان کامارا» اظهار کرد: خدا را شکر می کنم چون در چنین جوی بازی کردن سخت است و به مجموعه بازیکنان تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: مهمترین چیز این است که صعود کردیم و خیلی خوشحالم که در این جو حضور پرشور تماشاگر برنده شدیم و امیدوارم که در مرحله گروهی هم موفق باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.