2

کارشناس فوتبال: نبود مهاجم هدف پاشنه آشیل تراکتور است

  • کد خبر : 65475
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۷
کارشناس فوتبال: نبود مهاجم هدف پاشنه آشیل تراکتور است

تبریز-ایرنا- کارشناس، پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: نبود مهاجم هدف و درجه یک در تراکتور می‌تواند در لیگ امسال به پاشنه آشیل تبدیل و منجر به کسب نتایج ضعیف برای این تیم شود.

صابر تقی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اینکه مسوولان باشگاه تراکتور هنوز لیگ شروع نشده دم از قهرمانی می زنند رویه ای نادرست و اضطراب زا برای هواداران و حتی بازیکنان و کادرفنی است و باید توجه داشت که برای قهرمانی شرایط و شاخص های مختلفی لازم است که تراکتور آنها را ندارد.

وی برخورداری از مهاجم نوک و هدف قدرتمند را برای تراکتور ضروری دانست و اظهار کرد: با وجود اینکه تراکتور این فصل در خط دفاعی و هافبک نفرات خوب و تاثیرگذاری در اختیار دارد، اما تلاش های این نفرات باید با به ثمر رسیدن گل و بهره مندی از مهاجم تمام کننده معنی و مفهوم پیدا کند، که این ویژگی در تیم فصل جدید وجود ندارد و باید مسوولان باشگاه سریع تر در این زمینه اتخاذ تصمیم کنند.

تقی زاده قصد تراکتور برای جذب مهاجم کنار گذاشته شده استقلال را بسیار نامناسب و خطا دانست و ادامه داد: آرمان رمضانی در حد تیم های مدعی قهرمانی نیست و این مهاجم می تواند در تیم های معمولی که در رده های وسط جدول قرار دارند، مثمرثمر واقع شود.

وی بازی های تدارکاتی و پیروزی در آنها را ملاک قابل اتکا برای ارزیابی تراکتور ندانست و یادآور شد: هر چند در این بازی ها نتایج خوبی کسب شده است، اما رقابت های رسمی و لیگ فرسایشی ایران تفاوت های آشکاری با بازی های دوستانه دارد و عیار اصلی تیم در هفته های اول لیگ برتر برای هواداران و سایر تیم ها مشخص می شود.

تقی زاده با بیان اینکه تیمی که نتواند گل بزند دچار استرس بین بازیکنان شده و انتقال آن به سکوها را منجر خواهد شد، گفت: به نظرم اصول جذب نفرات و استانداردهای لازم برای هر پست در تیم امسال رعایت نشده است.

وی شروع، ادامه و اتمام خوب را اصل محوری در موفقیت تیم های مختلف در جریان لیگ های فرسایشی دانست و افزود: اعتقاد دارم لیگ برتر امسال متفاوت تر از سال های قبل و بسیار بهتر خواهد بود و از آنجائی که چهار تیم تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس نفرات خوب و تاثیرگذاری در اختیار دارند، رقابت قهرمانی بین این چهار تیم خواهد بود.

تقی زاده پیش بینی کرد تیم هایی مثل نساجی و پیکان نیز پدیده های لیگ برتر فصل جدید لقب بگیرند.

وی کسب قهرمانی لیگ امسال توسط تیم تراکتور را دور از انتظار ندانست و اظهار کرد: کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در دسترس است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رقابت های فصل جدید لیگ برتر باشگاه های ایران از روز چهارشنبه آغاز می شود و تیم فوتبال تراکتور قرار است روز پنجشنبه ۱۹ مرداد در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.