1

دوچرخه‌سوار ازبکستانی پیراهن طلایی مرحله دوم تور ارس را تن کرد

  • کد خبر : 65632
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۰
دوچرخه‌سوار ازبکستانی پیراهن طلایی مرحله دوم تور ارس را تن کرد

تبریزمن نیکیتا تسوتکف ( Nikita Tsvetkov) از تیم تاشکند ازبکستان پیراهن طلایی مرحله دوم تور بین المللی جوانان مرند- ارس را بر تن کرد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در پایان مرحله دوم این دوره از رقابت ها، ائلمان عابدی از تیم سپاهان اصفهان و پوریا یعقوبی از دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب پیراهن‌های امتیازی و کوهستان را بر تن کردند.

مرحله دوم سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری جوانان مرند – ارس با حضور ۳۷ رکابزن داخلی و خارجی روز گذشته از مقابل پارک درنای منطقه آزاد ارس به مسافت ۶۴.۸ کیلومتر برگزار شد.

در این مرحله تیم‌های اندونزی، ازبکستان، تیم ملی الف و ب عراق و تیم‌های باشگاهی دانشگاه آزاد تبریز، مس رفسنجان، فولاد مبارکه اصفهان، امیدنیای مشهد و جلفا ارس با هم رقابت می کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در مرحله اول از سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند- ارس، نیکیتا تسوتکف Nikita Tsvetkov از تیم تاشکند ازبکستان، جولیان ابی مانیا Julian Abi Manya و محمود نوراحمد Mahmood Nourrahmat از تیم ASC اندونزی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.‌

بر اساس این گزارش، مرحله اول سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند – جلفا ساعت ۱۰ صبح ۲۷ اردیبهشت در رشته تایم تریل انفرادی در مسیر پارک درنای منطقه آزاد ارس با مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد.

مرحله سوم این دوره از رقابت ها نیز ۲۹ اردیبهشت از مقابل پارک درنا به سمت زنوزق با مسافت ۶۱ کیلومتر و مرحله چهارم از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای یام با مسافت ۴۸.۵ کیلومتر برگزار می‌شود.‌

در این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ارس، مجید ناصری به عنوان سرداور و نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI است و ۱۵ داور ملی کشورمان وظیفه نظارت و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

این تور در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ پس از برگزاری ۲ دوره در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری UCI ثبت جهانی شد و در این دوره شاهد حضور نماینده فدراسیون جهانی هستیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.