2

سرمربی تراکتور: می توانستیم چهار بر صفر برنده شویم

  • کد خبر : 65676
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۲
سرمربی تراکتور: می توانستیم چهار بر صفر برنده شویم

تبریز- ایرنا – سرمربی تیم تراکتور گفت: در برابر پیکان به خصوص در نیمه اول بازی خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حداقل چهار بر صفر باید می‌ بردیم.

پاکو خمز روز یکشنبه در نشست پس از بازی تراکتور و پیکان افزود: ما همه جوره موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم، سانتر کردیم، موقعیت به عقب داشتیم و موقعیت‌های مختلفی داشتیم. مخصوصاً در نیمه اول باد به نفع ما بود و می توانستیم بیشتر گل بزنیم.

خمز با بیان اینکه اگر موقعیت‌هایمان را بهتر استفاده کنیم می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم، گفت: نیمه دوم به خاطر بارش باران و وزش باد نتوانستیم خوب باشیم .

وی با اشاره به اینکه تیمش در تمام‌کنندگی مشکل دارد و ضربات پایانی را خوب نمی زنیم، گفت: این مشکل باید رفع شود.

خمز با بیان اینکه یک بازیکن ذاتا گل‌زن است و یک بازیکن این طور نیست، خاطرنشان کرد: یک چیزهایی خلاقیت‌های فردی است و نمی‌توانیم تغییر دهیم.

وی با قدردانی از تماشاگرانی که زیر باران، باد و هوای سرد آمدند و تیم را حمایت کردند، گفت: ما یک بازی خانگی دیگر داریم و امیدوارم هواداران ما باز هم بیایند تیم را حمایت کنند تا سه امتیاز خانگی را بگیریم.

سرمربی پیکان: روی یک تصمیم‌گیری اشتباه گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان هم در نشست پس از بازی با تراکتور گفت: در این دیدار روی یک تصمیم‌گیری غلط گل خوردیم.

مجتبی حسینی با بیان اینکه تیمش با هدف پرس سنگین و با یک نظم تیمی مقابل تیم خوب تراکتور قرار گرفت، گفت: ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی خوب توانستیم این کار را انجام دهیم، اما متاسفانه روی یک جاگیری غلط و تصمیم‌گیری اشتباه یک گل بد خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییر سیستم شروع کردیم و فکر می‌کنم در نیمه دوم فوتبال بهتری را ارائه دادیم و خلق موقعیت کردیم.

سرمربی پیکان با بیان ایینکه این بازی می‌توانست مساوی تمام شود، افزود: به رغم تمام زحماتی که بچه‌های ما کشیدند نتوانتسیم به گل برسیم.

وی گفت: مشکل تیم ما این بود که بچه‌های ما در تصمیمات آخر نتوانستند آن تصمیم خیلی خوب را بگیرند، اما تیم تراکتور توانست در چند صحنه با تصمیم خوبی که نفرات جلو آنها گرفتند، موفق به خلق موقعیت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه امروز چند بازیکن مصدوم داشتیم و دستمان خیلی بسته بود، گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید بچه‌های ما به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، دفاع را از داخل زمین حریف شروع می‌کردند و اصلاً دنبال دفاع از عقب زمین نبودیم چون می‌دانستیم که تراکتور را باید خوب پرس کنیم.

حسینی با بیان اینکه مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان خارجی تیم تراکتور اندازه کل تیم پیکان است، گفت: ما باید روی بچه‌های خودمان کار کنیم و تا آنجایی که می‌توانیم به آنها فوتبال یاد بدهیم.

دیدار تیم های تراکتور تبریز و پیکان تهران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

تراکتور با این پیروزی با ۴۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و پیکان با ۲۷ امتیاز در رده ۱۱ ایستاد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.