1

خمز: توقف لیگ برتر را خیلی دوست ندارم

  • کد خبر : 65747
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۴
خمز: توقف لیگ برتر را خیلی دوست ندارم

تبریزمن سرمربی اسپانیایی تراکتور گفت: لیگ برتر به دلیل جام حذفی و دلایل دیگر زیاد متوقف می شود و من آن را دوست ندارم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاکو خمز سه شنبه شب در گفت و گو با رسانه باشگاه تراکتور اظهار کرد: البته وقتی وقفه‌ها به‌دلیل جام‌حذفی باشد، می‌توانیم فشار تمرینی را بیشتر کنیم‌ و کارهایی را که فکر می‌کنیم باید در آن بهتر باشیم، با بازیکنان تمرین کنیم.

وی با تأکید بر افزایش تمرکز بازیکنان در تمرینات، گفت: خیلی در این زمینه بهتر شده‌ایم در تمرینات بهتر کار می‌کنیم‌ و تمرکزمان بیش‌تر شده اما هنوز تا کامل شدن فاصله داریم.

خمز در مورد برنامه‌ تمرینات تراکتور در تعطیلات نوروز، توضیح داد: پس از بازی آخرمان در لیگ تمرینات خوبی انجام دادیم‌ و بعضی روزها دو جلسه تمرین کرده و کارهای پرفشاری انجام دادیم.

وی گفت: بچه‌ها در این یک‌هفته خیلی خوب تمرین کردند و پس از این تمرینات به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم چندروز تمرین پرفشار داشته باشیم و پس از چند روز استراحت باید برای بازی ۱۰ فروردین مقابل نفت مسجد سلیمان، ۶روز تمرین کنیم‌ و برای دیدار با نفت مسجدسلیمان آماده شویم.
خمز اضافه کرد: عید نوروز برای ایرانی‌ها خیلی مهم است از این رو به بازیکنان چهار روز مرخصی دادم تا در کنار خانواده باشند تا با روحیه بیشتر در تمرینات حاضر شوند.

سرمربی تراکتور درمورد کارگاه آموزشی‌ برای مربیان و مدرسان فوتبال ایران، توضیح داد: این موضوع برای من باعث غرور و افتخار است اما اسمش را کلاس نمی‌گذارم. بیش‌تر با هم تبادل نظر می‌کنیم‌ و افرادی که می‌آیند خودشان مربی و مدرسان فدراسیون هستند و نظراتمان را می‌گوییم و باهم صحبت می‌کنیم.

خمز گفت: در واقع آن چیزی که نظر من درباره فوتبال است را به آن‌ها می‌گویم و می‌توانند از این نکات نتیجه‌برداری کرده و چیزی را که دوست دارند، برداشت کرده و برای کارشان استفاده کنند.

وی در مورد تمدید بلندمدت قرارداد خود با باشگاه، عنوان کرد: فکر نمی‌کردم به این سرعت بخواهم قرارداد بلندمدتی به این شکل امضاء کنم‌ هرجا بوده‌ام قراردادهای خود را یک‌ساله تمدید کرده‌ام ولی نباید فکر کنید این موضوع سبب می‌شود باشگاه در ادامه به مشکل بخورد.

وی افزود: تا وقتی باشگاه به من اعتماد داشته باشد، به کارم در تیم ادامه می‌دهم و وقتی باشگاه به این نتیجه رسید که دیگر به من اعتماد ندارد، می‌توانیم مثل دو دوست باهم کنار بیاییم.
خمز اضافه کرد: به این خاطر که باشگاه خیلی خوب از ما حمایت کرد، تصمیم گرفتم قرارداد خود را تمدید کنم و امیدوارم با کمک هم بتوانیم به تمام اهداف‌مان برسیم.
تراکتور با ۳۶ امتیاز از ۲۳ بازی در رده ششم جدول لیگ برتر جای دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.