1

گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی ردگم‌کنی است

  • کد خبر : 65791
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۵
گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی ردگم‌کنی است

تبریزمن کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: گزینه های داخلی سرمربیگری تیم ملی در وضعیت فعلی ردگم‌کنی بوده و فدراسیون در پایان یک خارجی را سرمربی تیم ملی می‌کند.

اصغر اعتباری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: گزینه های داخلی بسیار خوبی برای این سمت از جمله علی دایی و حسین فرکی در کشور وجود دارند که می توان با انتخاب آنها زمینه موفقیت تیم ملی فوتبال در مسابقات مختلف بین المللی را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: اگر فدراسیون فوتبال واقعا به دنبال انتخاب گزینه داخلی به عنوان سرمربی تیم ملی است می تواند با آوردن کادر فنی و دستیاران خارجی از کشورهای مختلف، به سرمربی تیم ملی کمک کند.

تراکتور پرسپولیس را شکست می دهد

این کارشناس فوتبال با اشاره به برتری سه بر یک تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم، اظهار کرد: این تراکتور توانایی شکست همه تیم ها از جمله پرسپولیس را در بازی پیش رو دارد.

اعتباری با بیان اینکه همه چیز در تراکتور در جای خودش است و هر فردی وظایف خود را به درستی و در جای خود انجام می دهد، گفت: از مدیریت گرفته تا تدارکات، همه امور محوله را به درستی انجام می دهند، بازیکنان به موقع سرتمرین حاضر شده و تمرینات را با جدیت انجام می دهند و کادر فنی و در راس آن پاکو خمز با علاقه و جدیت بازیکنان را تمرین می دهند.

وی اضافه کرد: اگر به جای مدیریت باشگاه باشم قرارداد خمز را پنج ساله می کنم تا فلسفه فوتبال اسپانیا را در تراکتور پیاده کند و ادامه دهد چرا که خمز بهترین گزینه چند سال اخیر تراکتور است و باید این سرمربی را حفظ کرد.

اعتباری گفت: باشگاه باید شرایطی فراهم کند که خمز فارغ از هرگونه مشکل و در شرایط عادی و آرام بازیکنان را تمرین دهد، بازیکن بگیرد، همچنین باشگاه باید زمینه حضور مربی تیم دوم تراکتور در تمرینات تیم بزرگسال را مهیا کند تا خمز برای انتخاب بازیکن از تیم دوم راحت تر باشد.

وی اضافه کرد: امکاناتی در باشگاه تراکتور آماده و مهیا شده که بازیکنان بومی باید از این امکانات برای رشد و ترقی استفاده کنند که امیدوارم باشگاه به این مورد توجه بیشتری کند.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته بیست و یکم با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و یکشنبه هفته آینده در تبریز میزبان پرسپولیس خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.