1

داور مراغه‌ای به رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان دعوت شد

  • کد خبر : 65818
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۶
داور مراغه‌ای به رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان دعوت شد

مراغه- ایرنا- «سیدفرشید میرهاشمی» از مفاخر ورزشی مراغه و داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان برای قضاوت در جام کشتی آزاد باشگاه‌های جهان دعوت شد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا، هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان فردا و پس‌فردا در تهران برگزار می‌شود و «میرهاشمی» جزو داوران دعوت شده به این رقابت‌هاست.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، تیم‌های ارمنستان، هند، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان و بانک شهر به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور می‌یابند و «میرهاشمی» تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در جمع داوران این رقابت به شمار می‌رود.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رضا علی‌اصغری از گیلان، محمد رحیم‌پور از کردستان، مهدی آقاولی از تهران، محمودرضا ستوده از لرستان، ابراهیم رادمرد از گیلان، احمد تاجیک از تهران، غلامرضا طاهرخانی از قزوین، ابراهیم یزدان‌پناه از آذربایجان‌غربی، میلاد قلاوند و محسن جلیلیان از اروند و حسام امامی از خراسان رضوی، دیگر داوران دعوتی به این جام هستند.

«سیدفرشید میرهاشمی» از داوران جوان کشتی کشورمان است که در سال ۱۳۹۱ به درجه بین‌المللی ارتقا یافت و از آن زمان تاکنون به طور مرتب در رویدادهای بین‌المللی و حداقل ۵۰ مسابقه داخلی سوت زده است.

وی متولد ۱۳۶۳ در مراغه و فرزند «میربابا میرهاشمی» است و پدرش نیز از داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان بود؛ این شهرستان تاکنون علاوه بر میرهاشمی‌ها، یک داور درجه یک بین‌المللی دیگر با نام «بهروز نجفقلی دوست» به جامعه کشتی کشورمان تقدیم کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.