1

کارشناس فوتبال: اسدی باید در خط هافبک تراکتور بازی کند

  • کد خبر : 65914
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۰
کارشناس فوتبال: اسدی باید در خط هافبک تراکتور بازی کند

تبریزمن کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: رضا اسدی بازیکنی چند پستی است و توانایی بازی در هر پستی را دارد اما بهترین پست برای وی خط هافبک است.

اصغر اعتباری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: اگر سرمربی تراکتور از اسدی در خط میانی استفاده کند بازی تیم روان تر می شود و خمز باید با جذب یک فوروارد شش دانگ، از رضا اسدی در پست تخصصی اش استفاده کند.

وی با بیان اینکه تراکتور پس از آمدن خمز روز به روز بهتر شده است، افزود: بازیکنان تراکتور برخلاف دوران قربان بردیف، فوتبال اصولی بازی می کنند و توانایی های خود را در هر بازی به نمایش گذاشته اند اما این تیم در برخی نقاط ضعف هایی دارد که کادر فنی باید روز آنها کار کند.

اعتباری خاطرنشان کرد: البته نیاز نیست برای رفع نقاط ضعف و یا کمبود بازیکن، حتما بازیکن جدید جذب شود و کادر فنی و در راس آن، خمز می تواند از تیم های پایه که بازیکنان خوبی دارد استفاده کند.

این کارشناس فوتبال همچنین با بیان اینکه دروازه بان تیم نیز باید رویش کار شود، افزود: اخباری نسبت به گذشته ضعیف تر شده و مربی دروازه بانان باید روی وی کار کنند ضمن اینکه این بازیکن نیز به یک جایگزین مناسب نیاز دارد.

اعتباری اضافه کرد: تراکتوری ها اگر به دنبال کسب سهمیه و قرارگرفتن در بین مدعیان هستند باید تمامی پست ها را تقویت کنند به ویژه در پست دفاع چپ، که در بازی با ذوب آهن نیز این ضعف با مصدوم شدن سیدمحمد حسینی بروز کرد.

وی افزود: کادر فنی همچنین باید به بازیکنان گوشزد کند که بی دلیل خود را درگیر نکنند، کارت نگیرند و مصدوم نشوند چون تراکتور بازی های حساسی پیش رو دارد و نبود یک بازیکن، می تواند به این تیم آسیب بزند.

اعتباری همچنین به کادر فنی تراکتور پیشنهاد کرد تا پاسکاری با بازیکنان در شرایط تحت فشار را تمرین کنند و به آنها یاد بدهند که در شرایط بازی پرسی، کمی سریع بازی کنند و سریع پاس بدهند.

تیم فوتبال تراکتور، در پایان هفته هفدهم با ۲۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و ساعت ۱۴ چهارشنبه این هفته در تبریز میزبان فولاد خواهد بود.

این تیم در نقل و انتقالات زمستانی، حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس و احسان مرادیان دروازه بان صنعت نفت آبادان را جذب کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.