1

۳۰۰ دوره دانش افزایی برای مربیان آذربایجان شرقی برگزار شد

  • کد خبر : 65956
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۱
۳۰۰ دوره دانش افزایی برای مربیان آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریزمن مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری و در راستای ارتقای سطح علمی و عملی مربیان، ۳۰۰ دوره دانش افزایی به همراه یکصد دوره مربیگری در رشته های مختلف در استان برگزار شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، ملیحه علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به کسب رتبه نخست کشوری از سوی گروه آموزش این اداره در رتبه بندی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: در سه سال اخیر اقدامات خوبی در ۲۳ شاخص توسعه آموزشی از جمله برگزاری دوره های دانش افزایی، مربیگری و داوری انجام شده است.

وی اضافه کرد: تربیت و تامین مربیان و ارتقاء سطح علمی و عملی مربیان ورزشی از جمله اهداف گروه آموزش اداره کل ورزش استان است که خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: همچنین در راستای تغییر نگرش و افزایش آگاهی افراد جامعه و فرهنگ سازی در سطح جامعه، تعداد ۱۲۰ دوره سلامت محور با همکاری هیات پزشکی ورزشی و هیات ورزش های همگانی استان برگزار شده است.
علیزاده گفت: به منظور بهسازی و توانمندسازی مربیان استان و ارتقای سطح کمی و کیفی ورزشکاران حرفه ای، طرح توانمندسازی مربیان زبده استان نیز از بهمن ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در جهت ایجاد محیطی امن و سالم برای حضور خانواده ها در فضا های ورزشی و افزایش سطح دانش و آگاهی مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی، طرح توانمند سازی موسسان، مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی به صورت پایلوت در شهرستان تبریز اجرایی شده و از سال آینده در کل سطح استان اجرا خواهد شد.
علیزاده گفت: ارتقای کیفیت دوره های آموزشی و برنامه ریزی بهتر از جمله اهداف گروه آموزش است و تمامی دوره ها بر اساس درصد اثر بخشی ارزیابی می شوند و بر اساس نیاز مخاطبین دوره های آموزشی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.