1

رفت و آمد بازیکنان در نیم فصل امری طبیعی است

  • کد خبر : 66006
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۲
رفت و آمد بازیکنان در نیم فصل امری طبیعی است

تبریزمن سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: رفت و آمد بازیکنان تیم‌ها در نیم فصل امری طبیعی بوده و همه تیم‌ها به دنبال کنار گذاشتن بازیکنان مازاد و جذب بازیکن مورد نیاز و موثر هستند.

ایوب بهتاج روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: با نظر سرمربی تیم چند بازیکن در نیم فصل از تیم جدا خواهند شد و بازیکنان مورد نیاز جدید نیز با نظر کادر فنی و آقای خمز جذب تیم می شوند.

وی افزود: صحبت هایی در این مورد انجام شده و بلافاصله بعد از بازی با استقلال که نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر پایان می یابد وارد نقل و انتقالات خواهیم شد.

بهتاج خاطرنشان کرد: یک سهمیه خارجی نیز داریم که آقای خمز نظر خود را در این مورد اعلام کرده و این بازیکن در پست اعلام شده از سوی سرمربی جذب تیم خواهد شد.

وی در مورد حجت حق وردی بازیکن ملی پوش جمهوری آذربایجان اظهار کرد: این بازیکن پس از اردوی تیم در ترکیه اعلام کرد که مصدوم شده و از سوی کادر پزشکی باشگاه تحت مداوا قرار گرفت اما مصدومیت وی همچنان ادامه دارد و ظاهرا این بازیکن تمایلی برای ادامه همکاری ندارد اما بهتر بود این بازیکن به قرارداد خود با باشگاه تمکین می کرد.

بهتاج گفت: به دنبال بازیکن جایگزین در پست حق وردی هستیم و کادر فنی تلاش هایی در این زمینه انجام داده و بازیکن مورد نظر کادر فنی جذب تیم خواهد شد.

وی در مورد ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی این تیم نیز اظهار کرد: قرارداد این بازیکن با باشگاه ۲ ساله است و وی به علت مصدومیت در بازی پیکان در ۲ بازی بعدی در خدمت تیم نبود که با تلاش کادر پزشکی، بهبود یافته و برای بازی استقلال آماده است.

بهتاج همچنین در مورد کاوه رضایی بیان کرد: انتظار داشتیم این بازیکن بیشتر در خدمت تیم باشد که به دلیل مصدومیت های پی در پی این اتفاق نیفتاد که امیدواریم در بازی با استقلال، این بازیکن نیز آماده حضور در میدان شود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد بلیت های فروخته شده برای بازی با مس در هفته سیزدهم، اظهار کرد: به دنبال لغو مجوز حضور تماشاگران بازی تراکتور و مس، نامه نگاری با شرکت طرف قرارداد بلیت فروشی برای عودت پول تماشاگران که تعدادشان ۶۰۱ نفر است، آغاز شده که پس از انجام مراحل اداری و بانکی، این مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته چهاردهم با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته پایانی نیم فصل اول در تبریز از استقلال تهران میزبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.