1

صدرنشینی ملوان بندر انزلی در رده بندی گروه H مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال

  • کد خبر : 66018
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۳
صدرنشینی ملوان بندر انزلی در رده بندی گروه H مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال

تبریزمن تیم های اول تا چهارم گروه H مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک ملی ایران در تبریز مشخص شد و تیم ملوان بندر انزلی رده نخست این گروه را از آن خود کرد.


به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این مسابقات که به مدت سه روز و با انجام ۶ بازی بین چهار تیم ملوان بندر انزلی، خانه بسکتبال آذربایجان شرقی، اردبیل و لرستان برگزار شد پس از تیم ملوان که در رده نخست این گروه قرار گرفت تیم های آذربایجان شرقی، لرستان و اردبیل در رده های دوم تا چهارم ایستادند.

در سومین روز از این مسابقات که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد تیم خانه بسکتبال آذربایجان شرقی و ملوان بندر انزلی به میدان رفتند که در پایان تیم تبریز با نتیجه ۸۸ بر ۸۲ حریف قدرتمند و بدون شکست خود را از پیش رو برداشت و در دیگر مسابقه این روز خانه بسکتبال لرستان با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ از سد تیم خانه بسکتبال اردبیل گذشت.

در روز نخست رقابت های این گروه، خانه بسکتبال لرستان ۵١ – ۷۵ مغلوب ملوان بندر انزلی شد و آذربایجان شرقی ۷۶ بر ۶۷ اردبیل را شکست داد.

در روز دوم نیز ملوان بندرانزلی ٧٩ بر ۵۰ خانه بسکتبال اردبیل را برد و خانه بسکتبال آذربایجان شرقی ٨۶ بر ۷۰ خانه بسکتبال لرستان را شکست داد.

براساس نتایج به دست آمده، تیم ملوان بندر انزلی به عنوان تیم نخست گروه H باید با تیم چهارم گروه A و تیم های خانه بسکتبال آذربایجان شرقی با تیم سوم، لرستان با تیم دوم و اردبیل با تیم اول این گروه بازی کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، این مسابقات با حضور ۳۰ تیم در هشت گروه در حال برگزاری است و دور برگشت رقابت ها در گروه های D، E و F از ۱۴ دی ماه آغاز می شود .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.