3

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: هیچ یک از بازی‌ها آسان نیست

  • کد خبر : 66030
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۳
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: هیچ یک از بازی‌ها آسان نیست

تبریزمن سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: هیچ یک از بازی ها در لیگ برتر آسان نبوده و هیچ تیمی در این رقابت‌ها ضعیف نیست.

اسماعیل تقی پور روز پنجشنبه در آستانه دیدار با تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتایجی که در تقابل تیم های صدر و انتهای جدول در هفته های اخیر رقم خورده، موید این نکته مهم است؛ از این رو ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و برای برد و رسیدن به قهرمانی در میدان حاضر می شویم.

وی با بیان اینکه تیمش از بازی امروز فقط برد می‌خواهد، گفت: در دور برگشت روند خوبی داشته ایم و تلاش می کنیم این وضعیت را تا رسیدن به هدف ادامه دهیم.

تقی پور به بازی سخت هفته قبل مس سونگون مقابل سفیر گفتمان اشاره کرد و افزود: سفیر گفتمان در هفته های اخیر نتایج شگفت انگیزی مقابل حریفان کسب کرده و ما با شکست این تیم در خانه اش، نشان دادیم که در هر شرایطی به دنبال پیروزی هستیم و می‌خواهیم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

سرمربی مس سونگون در مورد حریف امروز تیمش گفت: تیم صنایع پشتیبان نیز نتایج قابل‌توجهی در این چند هفته داشته و به‌هیچ‌عنوان حریف آسانی نیست؛ برای این بازی هم مثل بازی‌های قبل برنامه‌های خاصی داریم و با شناخت کامل به مصاف حریف می‌رویم.

تقی پور گفت: تیمی داریم که می‌توان روی تک‌تک نفراتش حساب باز کرد و این را در بازی قبل و تمام بازی‌های قبلی خود نشان داده‌ایم؛ از تک‌تک بچه‌ها به خاطر این شرایط حرفه‌ای تشکر می‌کنم و می‌دانم که با آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته نوزدهم از رقابت های لیگ برتر، ساعت ۱۶ امروز در سالن پورشریفی میزبان صنایع پشتیبان هرمزگان است.

این تیم در حال حاضر با ۴۸ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر و صنایع با ۲۱ امتیاز در رده نهم قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.